Ha az ügyfél önhibáján kívül felemelik a thm-et,
akkor kit lehet felelősségre vonni?
Az alapprobléma az, hogy a barátod nem olvasta el a szerződése feltételeit. Nyilván meghatározták előre, mit kell tenni ahhoz, hogy az adósságrendező hitel kamatai kedvezőek legyenek, tehát nem a Provident levelet kell várni (simán, vagy ajánlva) ahhoz, hogy a szerződés feltételei teljesüljenek, hanem együttműködőnek kell lenni a pénzintézettel, azaz be kell tartani a szerződéskötési feltételeket. 100%, hogy írásban megkapta, mennyi ideje van bemutatni a korábbi hitelei lezárásáról az igazolásokat. Miért kell erről megvárni a figyelmeztető levelet?
2021. júl. 15. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
12/14 A kérdező kommentje:
Milyen figyelmeztető levelet?
Nem kapott figyelmeztető levelet. Egy igazolást vár arról, hogy a providentnél minden ki van neki fizetve. 30 nap eljárási ideje volt a providentnek, ami lejárt. A hitelező ehhez a 30 naphoz igazodva adott meg neki határidőt. Csak hogy a levél, amit akármilyen hihetetlen a provident simán adott fel, elkeveredett. Most újra feladták a levelet, de nem fért bele a határidőbe.
Most már értem, eddig nem volt világos számomra teljesen, amit írtál. Miért nem ment el személyesen a barátod a határidő lejárata előtt a Providenthez, hogy beszerezze időben a szükséges igazolást ahhoz, hogy 30 napon belül teljesíteni tudja a szerződésben vállalt feltételt a kedvezőbb kamatot nyújtó banknál? Az adósságrendező hitelt nyújtó bank világosan megmondta, mi a kedvező kamat feltétele, ők nem fogják figyelembevenni, hogy a barátod 30 nap alatt sem volt képes beszerezni a végtörlesztésről az igazolást.
2021. júl. 16. 06:27
Hasznos számodra ez a válasz?
14/14 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. Végül sikerült megegyeznie a hitelezővel és nem emelték meg a thm-et. A levél azóta is bolyong valahol a legendák szerint, de elektronikus úton meg tudták oldani valahogyan.
Kapcsolódó kérdések: