Jól látom, hogy az OTP-nél az applikáció használatáért fizetni kell?
Van az OTP-nél egy lakossági folyószámlám, amihez van OTP direkt szolgáltatás is, amiért fizetek is havonta vagy 200 forintot.
Mondjuk nem is igazán értem, hogy miért is fizetek ezért a szolgáltatásért, pedig így a havi számlaértesítők nyomtatási, postázási költségét kapásból megspórolja a bank, ráadásul egy csomó elintézhető dolog miatt nem veszem annyiszor igénybe a személyes ügyfélszolgálatukat. De mindegy! A kényelem ennyit megér, igaz, a többi banknál ennek nincs külön költsége.
Letöltöttem a google áruházból a bank aplikációját, amire regisztrálni akartam, de egyenlőre nem tettem. Ennek pedig az az oka, hogy ha jól látom, akkor ezzel kötök a bankkal egy szerződést a "digitális szolgáltatásokra". Ennek meg még külön van egy 500 forintos havi díja (amit ugyan jelenleg valameddig elengednek, de akkor is van/lesz).
Jól látom mindezt? Ez a bank tényleg ennyire korlátolt? Vagy csak én gondolom ezt rosszul, és a többi bank is felszámol ezekért a plusz szolgáltatásokért költségeket, itt a XXI. században?
Ez a 200 forintos amit fizetsz, a telefonos ügyfélszolgálat asszem, vagy az sms értesítő alapdíja.
Maga az app ingyenes, tehát nem kell fizetned a store-ban ahonnan letöltöd, a netbankolásért viszont fizetni kell havi ezervalamennyit.
Az új OTP internetbankra / alkalmazásra gondol, és jól látja, valóban 500 forint lesz a havidíj szeptember 30 után, ez benne van a szerződések között amit el kell fogadnia.
Természetesen nem vagy köteles használni, használhatod továbbra is az OTP Direkt -et.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!