Regisztráltam egy értékpapír számlát az webkincstáron keresztül. Elrontottam valamit?
Miután befejeztem a regisztrációt az alábbi üzenetet kaptam:
"Az ügyfél-regisztráció sikeres lezárása érdekében kérjük fáradjon be valamely állampapír-forgalmazó ügyfélszolgálatunkra az alábbi regisztrációs számmal. A számlanyitáshoz hozza magával a regisztrációkor megadott okmányok eredeti példányát: személyi igazolvány és/vagy útlevél és/vagy vezetői engedély, lakcímkártya, adóazonosító jelet tartalmazó kártya vagy a NAV által kiállított hivatalos dokumentum."
Ezután időpontot foglaltam a folytatásban.
Kérdésem, hogy valami elrontottam, vagy ez így rendben van?
Csak azért vannak kétségeim, mert eddig bárhol olvastam, mindenhol azt írták, hogy a regisztrációt online meg lehet tenni és utána már lehet is jegyezni. Nekem ebből az jön le, hogy nem kell bemenni, emiatt gondolom, hogy esetleg én toltam-e valamit el.
Lehet online regisztrálni, azt gondolom, hogy te nem ezt tetted, hanem "Értékpapír számlanyitást megkönnyítő regisztráció"-t csináltál. Ezt a webkincstár felületén lehet megtenni, az online számlanyitást ügyfélkapun keresztül lehet intézni, a magyarorszag.hu oldalon (a "Pénzügy" -> "Befektetések, megtakarítások, hitelek" -> "MÁP értékpapír nyilvántartási számla nyitás" menüt választva). Ehhez ügyfélkapus belépés kell.
Egyébként nem rontottál el semmit, menj be, és nyitnak neked számlát.
En is tegnap csinaltam az Ugyfelkapun keresztul .
Meg nem jott visszajelzes.
Amugy azert csinalja az ember online,h ne kelljen 40 km t utazni erte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!