Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » PayPal vigyázzon mindenki...

PayPal vigyázzon mindenki vele, avagy miért futhatsz a pénzed után?

Figyelt kérdés

Először is ami fontos mobiltelefonról senki nem próbálja a PayPal ügyfélszolgálatot elérni ha csak nem akartok több ezer forintos. Tízezer forintos telefonszámlákat. A magyart meg sem értik! Ha telefonálni próbáltok nekik akkor valami olyan internetes szolgáltatást próbáljatok amivel lehet ingyenes nemzetközi telefonszámokat hívni!



A regisztráció és egyenleg feltöltés:


Amikor regisztráltam a PayPalra hitelkártya nélkül megadnak banki adatokat amivel fel lehet tölteni a PayPal egyenleget. 3 nappal a regisztráció után feltöltöttem ezt az egyenleget. Amikor be akarok lépni a fiókomba nem enged belépni. És a helyreállítási opciók sem működnek. Törölték a fiókomat, de az átutalást elfogadták. A bankomnál próbáltam visszavinni az átutalást. Kitöltöttek egy papírt, de kiderült hogy miután átment csak a számla tulajdonosa tudja visszaküldeni. Ez 130.000ft volt, amiért futhattam a bankba.


Az új fiók és a bejelentkezés:


Engedett új fiókot nyitni, de most jön a csavar ugyan is a törölt fióknál megvoltak adva a banki adatok amit ők töröltek és így nem regisztrálhattam be a banki adataimat. Ezáltal ha fel is tölteném a

PayPal egyenleget szó szerint rajta ragadna a pénzem. Egy törölt fiókban megadott banki adatokra hivatkozik erre a hibaüzenetre! Továbbá bejelentkezésnél kötelező mód küld SMS-t a telefonra, szóval ha a telefonnal történne valami megint csak lehet a pénzem után futni!


Az ügyfélszolgálat:


Először is van Magyar nyelvű kezelőfelülete az oldalnak. De semmilyen Magyar nyelvű elérhetősége nincsen. Külföldi telefonszámon érhető el az ügyfélszolgálat, magyarul nem beszélnek csak angolul. Mobil telefonon senki ne próbálja őket elérni azonnal 500ft ot úgy lekopaszt 1 perc alatt hogy még csak el sem éritek őket. 10.000ft-os számlánál kötöttem ki és még mindig nem tudtam velük semmit rendezni. Nagy nehezen egy ingyenes számon ami Skypeon a megadott telefonszámon elértem működött. De még mindig nem itt tudtam a dolgokat rendezni hanem egy nagyon nehezen elérhető webes felületen. Ezen felül 5 munka napig várjak hogy a pénzemmel mi lesz? Én a bankomnál azt a pént kértem hogy küldjék vissza, de ők alapból már nem is ezt akarják hanem az új PayPal fiókhoz jóváírni aminek az utalási adatai már tök mások, vagy azt mondták a törölt fiók utalási adatait állítják vissza.


Amit halottam:


Voltak akik fél évig futhattak a pénzük után amiket halottam az interneten mire vissza tudták szerezni.


Tapasztalat és vélemény:


Elúszott eddig több mint 10.000ft om telefonszámlára. Agyon ugráltam magam mire letudtam valamit rendezni. Az idegeim a plafonon vannak napok óta. Magyar nyelvű ügyfélszolgálat az nincsen! Kommunikálni nem lehet velük magyarul! Ha vásároltok inkább igényeljetek a bankotoknál olyan bankkártyát amivel neten is tudtok fizetni mert nagyon rácseszhettek. Amit szerettem volna ez végett nem tudom megvenni, a kérdés hogy még ott lesz e, mire rendeződik. A magyar nyelvű weboldaluk egy átcseszés mivel nincs magyar elérhetőségük, és kommunikálni sem tudnak magyarul!



2021. febr. 28. 11:34
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
A hibájából tanul az ember...
2021. ápr. 9. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 A kérdező kommentje:
Levelezésben világosan rögzítve van hogy több mint 1 hónapja mielőtt a pénzem visszakaptam félreérthetetlen módon azt írták hogy a fiók törölve lett. Először azt írták hogy pár nap és majd ők intézkednek, ezután kitolták az időt közel két hétre hogy megint intézkednek. Majd közölték hogy indok nélkül nem tudnak intézkedni és hogy 1 hónap múlva visszakapom az állítólagos törölt fiókból a pénzem automatikusan. Világosan, félreérthetetlen módon azt írták hogy mivel nem tudtam visszaigazolni törölve lett. Amikor az utolsó 1 hónapos határidő is letelt írtam nekik hogy a pénzem még mindig nem kaptam vissza, a fiók aktív kell hogy legyen, megírtam világosan hogy azt írták előzőleg hogy törölve lett és a következő hónapban visszakapom! Hazudtak, és a pénzem szántszándékkal visszatartották jogtananul! Az irataimat már az elején megkapták amivel konkrétan azonosíthattak! Akkor intézkedtek azonnal amikor rájuk írtam hogy a fiók aktív kell hogy legyen, és ott kell hogy legyen a pénz! Világosan megírtam hogy az én bankom, nem kapott pénzt, az új fiókra szintén nem érkezett meg a pénz, tehát jogtalanul már 1 hónapja visszatartják a pénzem. Ekkor már derült ki hogy szándékosan hazudtak, ekkor már azt mondták hogy nincs törölve a fiók csak egy betű elírva az emailben! Hazudtak, és 1 hónapig tudatosan visszatartották a pénzem. Az elején bekérték az irataimat és pár napon belül intézkedhetek volna! Itt félreérthetetlen módon arról van szó hogy félretájékoztattak mindvégig! És amikor már világosan megírtam hogy jogtalanúl tartják vissza a pénzem, indokolják meg milyen jogon, ott volt minden papír amivel már hatósághoz is fordulhattam volna, akkor már aznap ott volt a pénzem a számlán! Szó sincs semmi ilyesmiről hogy én nem beszélem az angolt! Arról sem hogy félreértettem valamit, mert a levelekben világosan ott van hogy milyen válaszokat kaptam! És 1 hónapon keresztül hazudtak nekem, és a pénzem visszatartották, a szolgáltatást sem tudtam ez időszakban használni! És simán olyan dolog amiből ha akarnám jogi ügyet is csinálhatnék.
2021. máj. 25. 10:48
 13/13 anonim ***** válasza:
44%

Semmilyen jogi ugyet nem csinalhatnal, mert az aszfben vedik magukat azzal, hogy barmikor indoklas nelkul bezarhatnak szamlakat. Ezt te a regisztrációkor elfogadtad, innentől nincs jogalaapod reklamalni.


Ez persze nem azt jelenti hogy a pp indoklas nelkul zarol szamlakat es lenyulja a penzeket.


A penzed visszakaptad nem? Akkor mi a baj? A pp igy mukodik. Lassu es korulmenyes ugyfelszolgalat. Egy sved maltai streamer 40k euroja ragadt bent 180napig, mert zaroltak a szamlajat. Es az a 40k mind charity donationok voltak.

2021. máj. 25. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!