PayPal vigyázzon mindenki vele, avagy miért futhatsz a pénzed után?
Először is ami fontos mobiltelefonról senki nem próbálja a PayPal ügyfélszolgálatot elérni ha csak nem akartok több ezer forintos. Tízezer forintos telefonszámlákat. A magyart meg sem értik! Ha telefonálni próbáltok nekik akkor valami olyan internetes szolgáltatást próbáljatok amivel lehet ingyenes nemzetközi telefonszámokat hívni!
A regisztráció és egyenleg feltöltés:
Amikor regisztráltam a PayPalra hitelkártya nélkül megadnak banki adatokat amivel fel lehet tölteni a PayPal egyenleget. 3 nappal a regisztráció után feltöltöttem ezt az egyenleget. Amikor be akarok lépni a fiókomba nem enged belépni. És a helyreállítási opciók sem működnek. Törölték a fiókomat, de az átutalást elfogadták. A bankomnál próbáltam visszavinni az átutalást. Kitöltöttek egy papírt, de kiderült hogy miután átment csak a számla tulajdonosa tudja visszaküldeni. Ez 130.000ft volt, amiért futhattam a bankba.
Az új fiók és a bejelentkezés:
Engedett új fiókot nyitni, de most jön a csavar ugyan is a törölt fióknál megvoltak adva a banki adatok amit ők töröltek és így nem regisztrálhattam be a banki adataimat. Ezáltal ha fel is tölteném a
PayPal egyenleget szó szerint rajta ragadna a pénzem. Egy törölt fiókban megadott banki adatokra hivatkozik erre a hibaüzenetre! Továbbá bejelentkezésnél kötelező mód küld SMS-t a telefonra, szóval ha a telefonnal történne valami megint csak lehet a pénzem után futni!
Az ügyfélszolgálat:
Először is van Magyar nyelvű kezelőfelülete az oldalnak. De semmilyen Magyar nyelvű elérhetősége nincsen. Külföldi telefonszámon érhető el az ügyfélszolgálat, magyarul nem beszélnek csak angolul. Mobil telefonon senki ne próbálja őket elérni azonnal 500ft ot úgy lekopaszt 1 perc alatt hogy még csak el sem éritek őket. 10.000ft-os számlánál kötöttem ki és még mindig nem tudtam velük semmit rendezni. Nagy nehezen egy ingyenes számon ami Skypeon a megadott telefonszámon elértem működött. De még mindig nem itt tudtam a dolgokat rendezni hanem egy nagyon nehezen elérhető webes felületen. Ezen felül 5 munka napig várjak hogy a pénzemmel mi lesz? Én a bankomnál azt a pént kértem hogy küldjék vissza, de ők alapból már nem is ezt akarják hanem az új PayPal fiókhoz jóváírni aminek az utalási adatai már tök mások, vagy azt mondták a törölt fiók utalási adatait állítják vissza.
Amit halottam:
Voltak akik fél évig futhattak a pénzük után amiket halottam az interneten mire vissza tudták szerezni.
Tapasztalat és vélemény:
Elúszott eddig több mint 10.000ft om telefonszámlára. Agyon ugráltam magam mire letudtam valamit rendezni. Az idegeim a plafonon vannak napok óta. Magyar nyelvű ügyfélszolgálat az nincsen! Kommunikálni nem lehet velük magyarul! Ha vásároltok inkább igényeljetek a bankotoknál olyan bankkártyát amivel neten is tudtok fizetni mert nagyon rácseszhettek. Amit szerettem volna ez végett nem tudom megvenni, a kérdés hogy még ott lesz e, mire rendeződik. A magyar nyelvű weboldaluk egy átcseszés mivel nincs magyar elérhetőségük, és kommunikálni sem tudnak magyarul!
Semmilyen jogi ugyet nem csinalhatnal, mert az aszfben vedik magukat azzal, hogy barmikor indoklas nelkul bezarhatnak szamlakat. Ezt te a regisztrációkor elfogadtad, innentől nincs jogalaapod reklamalni.
Ez persze nem azt jelenti hogy a pp indoklas nelkul zarol szamlakat es lenyulja a penzeket.
A penzed visszakaptad nem? Akkor mi a baj? A pp igy mukodik. Lassu es korulmenyes ugyfelszolgalat. Egy sved maltai streamer 40k euroja ragadt bent 180napig, mert zaroltak a szamlajat. Es az a 40k mind charity donationok voltak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!