Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » PayPal vigyázzon mindenki...

PayPal vigyázzon mindenki vele, avagy miért futhatsz a pénzed után?

Figyelt kérdés

Először is ami fontos mobiltelefonról senki nem próbálja a PayPal ügyfélszolgálatot elérni ha csak nem akartok több ezer forintos. Tízezer forintos telefonszámlákat. A magyart meg sem értik! Ha telefonálni próbáltok nekik akkor valami olyan internetes szolgáltatást próbáljatok amivel lehet ingyenes nemzetközi telefonszámokat hívni!



A regisztráció és egyenleg feltöltés:


Amikor regisztráltam a PayPalra hitelkártya nélkül megadnak banki adatokat amivel fel lehet tölteni a PayPal egyenleget. 3 nappal a regisztráció után feltöltöttem ezt az egyenleget. Amikor be akarok lépni a fiókomba nem enged belépni. És a helyreállítási opciók sem működnek. Törölték a fiókomat, de az átutalást elfogadták. A bankomnál próbáltam visszavinni az átutalást. Kitöltöttek egy papírt, de kiderült hogy miután átment csak a számla tulajdonosa tudja visszaküldeni. Ez 130.000ft volt, amiért futhattam a bankba.


Az új fiók és a bejelentkezés:


Engedett új fiókot nyitni, de most jön a csavar ugyan is a törölt fióknál megvoltak adva a banki adatok amit ők töröltek és így nem regisztrálhattam be a banki adataimat. Ezáltal ha fel is tölteném a

PayPal egyenleget szó szerint rajta ragadna a pénzem. Egy törölt fiókban megadott banki adatokra hivatkozik erre a hibaüzenetre! Továbbá bejelentkezésnél kötelező mód küld SMS-t a telefonra, szóval ha a telefonnal történne valami megint csak lehet a pénzem után futni!


Az ügyfélszolgálat:


Először is van Magyar nyelvű kezelőfelülete az oldalnak. De semmilyen Magyar nyelvű elérhetősége nincsen. Külföldi telefonszámon érhető el az ügyfélszolgálat, magyarul nem beszélnek csak angolul. Mobil telefonon senki ne próbálja őket elérni azonnal 500ft ot úgy lekopaszt 1 perc alatt hogy még csak el sem éritek őket. 10.000ft-os számlánál kötöttem ki és még mindig nem tudtam velük semmit rendezni. Nagy nehezen egy ingyenes számon ami Skypeon a megadott telefonszámon elértem működött. De még mindig nem itt tudtam a dolgokat rendezni hanem egy nagyon nehezen elérhető webes felületen. Ezen felül 5 munka napig várjak hogy a pénzemmel mi lesz? Én a bankomnál azt a pént kértem hogy küldjék vissza, de ők alapból már nem is ezt akarják hanem az új PayPal fiókhoz jóváírni aminek az utalási adatai már tök mások, vagy azt mondták a törölt fiók utalási adatait állítják vissza.


Amit halottam:


Voltak akik fél évig futhattak a pénzük után amiket halottam az interneten mire vissza tudták szerezni.


Tapasztalat és vélemény:


Elúszott eddig több mint 10.000ft om telefonszámlára. Agyon ugráltam magam mire letudtam valamit rendezni. Az idegeim a plafonon vannak napok óta. Magyar nyelvű ügyfélszolgálat az nincsen! Kommunikálni nem lehet velük magyarul! Ha vásároltok inkább igényeljetek a bankotoknál olyan bankkártyát amivel neten is tudtok fizetni mert nagyon rácseszhettek. Amit szerettem volna ez végett nem tudom megvenni, a kérdés hogy még ott lesz e, mire rendeződik. A magyar nyelvű weboldaluk egy átcseszés mivel nincs magyar elérhetőségük, és kommunikálni sem tudnak magyarul!



2021. febr. 28. 11:34
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
73%

tehát most a paypal a hibás, mert nincs neki magyar nyelvű ügyfélszolgálata, miközben semmiféle érdekeltsége nincs Magyarországon...egy külföldi cég.

arról ők nem tehetnek, hogy a sok magyar felhasználójuk jó nagy része nem tud angolul...


és én meg használom vagy 8-10 éve és soha nem veszett el pénzem, nem tiltották le a fiókomat meg semmi, szóval nem biztos, hogy a paypal-al van a hiba.

2021. febr. 28. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Márpedig ők a hibásak. Utalási lehetőséget biztosítani, majd a pénzt elfogadni, utána a fiókot szó nélkül törlik mert állítólag nem kaptam meg a visszaigazoló emailt. Ráadásként megőrizni a benne lévő adatokat amihez már hozzá sem fér az ügyfél, illetve ezáltal ezeket egy új fiókhoz regisztrálni sem tudja. Felállítani egy teljesen magyar nyelvű oldalt, magyar bankhoz utalni, de semmilyen magyar ügyfélszolgálat nélkül. Az erőltetett telefonszámkérés minden bejelentkezésnél, amit ki kapcsolni sem lehet. Aztán ha történik valami a telefonnal megint futhat az ügyfél a pénze után. Az alig elérhető levelezési opció az ügyfélszolgálattal. A telefonos lehúzás hogy több ezer, tízezer forintos telefonszámlát csinálnak az ügyfeleknek.
2021. febr. 28. 12:54
 3/13 anonim ***** válasza:
67%
jó mind1, nem vitázok, mert úgyis mindenki hülye, csak te leszel a sértett ügyfél...:D sok sikert akkor.
2021. febr. 28. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

Aki frissen nyit náluk fiókot nagyon vigyázzon velük mert az átutalást elfogadják. És ha a regisztrációkor nem kaptál levelet hogy erősítsd meg az email címed a fiókod törlik!


Megnyitod a fiókot és ott van egy magyar számlaszám amire lehet utalni. Ha nem kaptad meg a visszaigazoló emailt pár napon belül a fiókot törlik. A pénzt elfogadják, de be sem tudsz jelentkezni, a helyreállító opció sem működik. Úgy kezeli a fiókot mintha soha nem is létezett volna. Mivel be sem tudsz jelentkezni így az ügyfélaszolgálattal sem tudsz chatelni. Az egész kezelőfelületük szín tiszta magyar, ha bármi gond van viszont aki jól beszéli az angolt ott is egy kínszenvedés felvenni velük a kapcsolatot. Én jól beszélem az angolt, és így is egy kínszenvedés lerendezni velük bármit.

2021. febr. 28. 13:20
 5/13 anonim ***** válasza:
79%
A bankodnál le lehet rendezni hogy kapsz egy netes számlát és megfelelő kártyát hozzá. Ott van a direkt utalás is. Ez a két megoldás bárhol vásárolsz mindenütt működik. A PayPalt bármikor törölheted vagy újra regisztrálhatod. Ha nem olyan fontos, utald vissza a pénzed, és ha megjött töröld a bankod adatait, majd a fiókod. Pénzt ilyesmin nem szabad tartani. Kétszer volt eddig náluk fiókom, most már szigorúan csak a saját bankomra bízok minden ilyesmit. A leírtakat én is így látom. Több évig volt náluk fiókom, én akkor regisztráltam hozzályuk először amikor még magyar felületük sem volt. Ma már macerás és tök felesleges, problémás szolgáltatásnak tartom.
2021. febr. 28. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
72%

#1 es #3, itt hiaba beszeltek, ugysem tudjatok meggyozni a kerdezot.

Valoszinuleg elirta mar az elejen az email cimet, ezert aztan sehogy nem tudja megerositeni vagy bizonyitani, hogy az az ove.


Nem erti, hogy egy amerikai cegnel bizony nem beszelnek magyarul.

Azt sem, hogy egy amerikai telefonszam felhivasa bizony dragabb, mint egy magyar szame, tobbet fizetsu a sajat telefonszolgaltatodnak, de azt hiszi, hogy a paypal csinalt neki magas telefonszamlat.


Azt sem tudja, hogy nincs olyan, hogy a “penzt elfogadjak” atutalas eseten, ugyanis nincs olyan opcio, hogy atutalast visszautasitani a bankrendszerben.

Ha tevesen utalt a felado (barkinek amugy), akkor azt keresre (azt hiszem) 15 vagy 30 napon belul vissza kell utalnia a teves cimzettnek, az 5 munkannapl a paypal boven a hataridon belul van.


Amugy a telefonos (vagy okostelefonos app-os) megerosites amugy minden banknal letezo dolog es identol amugy kotelezo is, szoval ez sem ujdonsag.


Amugy miert UTAL valaki paypal-ra, amikor a bankkartyas feltoltes azonnal megerkezik es ingyenes is? (Most latom csak, hogy olyan bankkartyas van, amivel nem lehet interneten fizetni? Ilyenrol mondjuk az elmult 5 evben nem hallottam, de ki tudja.)

2021. febr. 28. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
31%

Kedves Kérdező és természetesen más érdeklődők!


Szinte naponta hívják fel a figyelmet, hogy Magyarországi elérhetőséggel nem rendelkező webshopokból ne vásároljunk, mert probléma esetén gyakorlatilag nem tudunk reklamálni!


Magát banknak nevező pénzügyi szolgáltatónál ez fokozottan igaz!


Egyszer sikerült utalnom a PayPal-on keresztül (csak ezt a lehetőséget adták meg!), azóta egyszer sem.

Több szolgáltató is ezt ajánlotta, de már a bejelentkezés sikertelen volt, mert pl. az e-mail címere kiírta, hogy "Nincs felhasználónév".

Néhány próbálkozás után feladtam.

Hozzá kell tennem magára a PayPal-ra utalni eszembe sem jutott, nem látom be annak mi értelme van?

Eleve nem értem, mire jó egy közbeiktatott szervezet a bankom és a címzett között? Miért nem jó, ha bankkártyámmal közvetlenül egyenlítem ki a kérdéses összeget?

2021. febr. 28. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

Skypeon fel lehet őket ingyenesen hívni de amit megadnak azonosító kódot nem fogadják el, a telefonszám megadásával szintén nem tudnak azonosítani, így élő személlyel nem is lehet beszélni. A telefonos ügyfélszolgálat csak rabolja az ember idejét. SENKI NE PRÓBÁLJA ELÉRNI ŐKET TELEFONON. Mellesleg egy email címet alig lehet találni amin elérhetőek lennének a hivatalos oldalukon! Külsős oldalakon kell vadászin valami elérhetőséget, szégyen! A másik fejlemény a 130.000ft ügyében hogy mondták 5 munkanap után írjak rályuk. Hát bizony azóta sem kaptam meg a pénzt a fiókba és vissza se utalták. Most azt mondták 30 napig várnom kell utána állítólag automatikusan visszautalják (már ha így lesz). És még kaptam azt a megjegyzést ha 30 nap leteltével sem jelenik meg a bankszámlámon akkor biztos a bankom hibája lesz (nem az ő hibájuk). A banki adataimat azóta sem tudom megadni az új fiókba mivel amit ők töröltek ahhoz társítva van. Ezáltal az új fiókban az egyenleget feltölteni sem tudom, visszautalni sem és az egész szolgáltatás használhatatlan.


És még egyszer elmondanám hogy miért történt ez, mert bárkivel megtörténhet! Friss fióknál elfogadják a banki adatokat, és azt is hogy utaljál. Ha viszont nem küldték el a visszaigazoló emailt, mindez őket nem érdekli 3 nap után automatikusan törlik a fiókot. Ráadásként ami meg volt adva benne banki adat azt továbbra is regisztrálva tartják a rendszerükben, így másik fiókhoz használhatatlan!


Szóval nyitok inkább a bankomnál egy netes számlát, egy olyan netes kártyával és kártyaszámmal amit mindenütt elfogadnak. Illetve hagyományos banki tranzakcióval utalok. Egy köpésre van a bank, személyesen mindent gyorsan lerendeznek.

2021. márc. 8. 10:00
 9/13 anonim ***** válasza:
100%
Nekem már csak egy kérdésem van: kérdező, te egyáltalán kaptál visszaigazoló emailt? Tudom, most már tökmindegy, de ha nem, azért a helyedben benéznék a spam mappába is. Lehet oda került, és nem vetted észre.
2021. márc. 27. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:

Először 5 napot várattak majd azt írták 30 nap múlva visszakapom a pénzem. Azt írták hogy a fiókom törölték. 30 nap múlva nem érkezett meg a pénzem. Kiderült hogy a képembe hazudtak, a fiók nem volt törölve el volt írva az email cím! 1 hónapig feltartottak! Nem lehetett sem hozzáadni a bankszámlaadatokat az újhoz, sem a réginél visszaküldeni a pénzt a bankszámlára mivel nem engedte javítani az email fiókot. Simán elfogadják a pénzt egy regisztrálatlan fiókba. És ha új fiókot nyitsz vagy nem férsz hozzá simán bentragad a pénzed! Simán beüzemeltek egy teljesen Magyar felületet úgy hogy közülük senki nem érti a magyar nyelvet! A lényeg hogy szándékosan egy hónapig visszatartották a pénzem. 2 nap alatt megoldhatták volna de azt hazudták hogy a fiók törölve lett! Elvolt írva az email. De a hab a tortán hogy erről nekem hazudtak! Telefonon angolul keresnek meg, aki nem tud velük angolul beszélni az megvan lőve. Ha valaki vissza próbálná őket hívni az számítson 10.000ft feletti mobil számlára! Sunyi szemét cég mert skypeon próbáltam 1 órán keresztül őket elérni és nem fogadják el sem a telefonszám azonosítást, sem az általuk adott ügyfélszámot. Egy automatánál nem is jutottam tovább. Pofátlanúl hülyére veszik az ügyfeleket. Amikor végre be tudtam lépni nem engedte a pénzt visszautalni mivel nyitottam egy új fiókot az adott email címen!


A lényeg bankártyával megvettem azóta amit szerettem volna. És erre a tróger szolgáltatásra alapból nem is kellett volna regisztrálni! A bankomnál közölték hogy a bankártyámmal is mindvégig tudtam volna kényelmesen fizetni! Tök felesleges szenvedés volt egy inkorrekt, tróger, sunyi szolgáltatással.

2021. ápr. 9. 12:55
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!