Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Mást is szoktak kritizálni a...

Mást is szoktak kritizálni a baki ügyintézők?

Figyelt kérdés

Elég gyakran fordul velem elő

- pl. átutalást akartam intézni, már húzta a száját, hogy miért nem netbankon keresztül intézem (Nincs netbankom, nincs rá szükségem, különben meg semmi köze hozzá, ha évente 2-3 alkalommal bemegyek valamiért a fiókba, egyszerűen segítsen elintézni, amit szeretnék.) És nem szállt le a témáról, folyton odaszúrogatott, amíg el nem jöttem.

- vagy egyszer felszámoltam egy megtakarítási számlát (induló vállalkozásomhoz már egy ideje vettem le a számláról kisebb összegeket), mire az ügyintéző megjegyezte: "igen, látom, egy ideje már dézsmálgatja a számláját" - ezen azért eléggé megütköztem.

Újabban mindenhol ennyire csökkenőben van a színvonal, vagy csak én fogom ki a h*lyéket vagy én vagyok ezekre túlérzékeny?

Ja volt egy eset, amikor bankszámlát nyitottam, és a kérdésre közöltem, hogy nem akarok csoportos beszedési megbízásokat adni... hú, hogy néztek rám! De az már inkább vicces volt:D



2021. febr. 16. 16:46
 1/9 anonim ***** válasza:
87%
Teljesen normális,én ilyenkor máshova megyek ha tudok. Én nemrég bankkártyát mentem csináltatni,de annyira sietetett az ügyintéző,mert nagy lett a sor,hadart,nem tudtam végigolvasni a dolgokat se..
2021. febr. 16. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
74%

Nem tudom, én ilyenekkel nem találkoztam. Nyugodtan bankolj máshol, ha nem vagy elégedett a szolgáltatással.


Viszont, ha megengeded: nem lehetne elmozdulni mégis a netbank felé? Hidd el, hogy sokkal előrébb lennénk, ha az utalásait mindenki intézné magának, és nem menne el ezzel, plusz pl. bankfióki készpénzfelvétellel az idő. Ettől még nagyon nem oké a fenti ügyintézői viselkedés, vannak sajnos nagyon nagy tahók. Volt olyan ismerősöm, aki épp azért választotta a Gránit Bankot, mert soha többé nem akart bankfiókba menni ügyintézni. Teljesen megértem. Engem csak az ATM tart az OTP-nél (bár már az sem nagyon, szerencsére egyre kevesebb kp-ra van szükségem), meg az, hogy a mostani, meg az előző munkahelyemhez, továbbá a lakóhelyemhez is nagyon közel van 1-1 fiókjuk (ahová én sem megyek be évi 2-3-nál több alkalommal).

2021. febr. 16. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

2-es: ha rendszeresen kellene, akkor persze, "megérné" "beletanulni" a netbankba, bár a családban azt látom, hogy sokszor több időt töltenek el a többiek "bankolással", mint én, ha beugrom egy fiókba (persze, ha épp útbaesik és nem vesszük az esetleges utazási időt). Igen, lehet, hogy kissé régimódi vagyok, de úgy vagyok vele, hogy ha évente 2-3-szor betévedek a bankba, szolgáljanak már ki mindenféle h*lye megjegyzés nélkül!

Amúgy nem egy konkrét fiókba járok, hanem össze-vissza, ahogy épp útba esik, ezért a "kerüljem el" tanács, bár alapvetően hasznos, ebben az esetben nem működik.

2021. febr. 16. 17:21
 4/9 anonim ***** válasza:
46%

Talán ha 2x fordult elő 20 év alatt.


Mindkét esetben a fiókvezetőnél kötöttünk ki. Felőlem húzhatja a száját, de ha észreveszem, akkor megyünk a fiókvezetőhöz. Mondjuk nem is szokták velem megpróbálni a dolgot.

2021. febr. 16. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
13%

#2 mit fogsz te ezért kapni... van itt egy kommentelő, aki szerint a GYIK-et elárasztották a Gránit Bank reklámszakemberei, az illető minden gránitos poszt alá odahisztizi, hogy „már megint reklámoz a Gránit Bank alkalmazottja” :D

egyébként a Gránitnál 4 automatás felvétel ingyenes, bármelyik automatából, azt nem tudom, ez csak a platinum kártyához jár, vagy bármelyikhez.


üdv: egy elégedett gránitos ügyfél

2021. febr. 16. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
67%

Megértem a kérdésed, egyik szolgálgató sem engedhet meg ilyet magának, semmi köze ezekhez. Jogos a sérelmed.


Viszont ilyen hosszas pötyögés alatt már 3x megtanulhattad volna bármelyik netbank használatát is :) Hidd el, nagyon kényelmes, hasznos, és attól még hogy bénáznak vele a családtagjaid, lehet tényleg úgy is kezelni, hogy megkönnyítse az életedet.

2021. febr. 16. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
74%

Soha.

18 éve Erste. Fogalmazzak úgy hogy minden áldott alkalommal kinyalták a seggem amikor bementem? Nem akarok de tényleg így van. Készségesek, szimlatikusak, szolgálatkészek és nem utolsó sorban szakmailag top.

Nekem ezek a talasztalataim.

2021. febr. 16. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
57%
Nézd meg a bankok karrier oldalait: szinte nincs olyan fiókjuk ahova ne keresnének ügyintézőt meg lakossági számlavezetőt. Én mondjuk megértem őket: ma már szinte csak az ilyen öreg meg régimódiság nosztalgiájában tündökölni akaró ügyfelek járnak bankfiókba akikkel nem egy leányálom foglalkozni - ha nem tudsz nekik valami prémium terméket értékesíteni (már pedig nem tudsz) akkor épp hogy nullszaldóra lehet kihozni a számlavezetést, egyszerűen nem jó üzlet. Siettetni kell a sort, csökkenteni az ügyfélidőket, azzal lehet még valamit hozni. Ezért cserébe lehet üzleti viseletben maszkban egy ügyfélbarát (cserébe nem túl alkalmazottbarát) váróban ücsörögni egész nap.
2021. febr. 16. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
17%
Nem értem a problémádat, ha udvariatlan és kötekedik, akkor odahívod a fiókvezetőt
2021. febr. 16. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!