K&H banknál apró hiba, random pénzlevonás történt, mi lehet a gond (többi lent) ?
Tehát, Paypallal fizettem egy szolgáltatásért, és egyszer át is ment paypalon. Aztán ezt a szolgáltatást a mobilbank mégegyszer jelezte, mintha duplán vásároltam volna, és levonta az összeget, viszont a paypalon nem volt ott a tranzakció. (A bank applikációjában az volt feltüntetve, hogy paypalon ment át.) Felkerestem a céget, akitől a szolgáltatást vettem, hogy kaptak-e + pénzt, de nem kaptak.
Mitől lehet ez, mit tanácsoltok?
KH banknál apró hiba? Nahát. KH-tól menekülnék, a létező legrosszabb netbank felület, kőkorszaki ügymenetek, és még drága is.
A kérdésre: felelőtlenség összekapcsolni a bankkártyát a paypallal (vagy akár a mobillal), én soha nem teszek ilyet, és ezt javaslom másoknak is. Helyette átutalással küldök rá pénzt, amit aztán onnan el tudok használni. Természetesen ehhez kicsit előre kell gondolkodni, de ilyen módon elkerülhető a fenti típusú hiba is.
Egyébként kizárólag virtuális bankkártyát használok a netes vásárlásokra, de csak olyat, amit bármikor azonnal hibernálni tudok. Ez is jár némi kényelmetlenséggel, de a biztonság érdekében szerintem megéri. Ja, a KH-nál ilyen sincs, úgy tudom.
Nálam megoldódott a probléma tegnap estére. Nekem sima bankkártyás fizetést terheltek duplán, nagyjából 20 órára hoztak kellemetlen helyzetbe. Ez azért nem akkora érvágás.
Mondjuk én az otp után kifejezetten szeretem a K&H netbankját, de kinek mi... :D
Hát ez a baj, hogy sokan így gondolkodtok: kellemetlen helyzetbe hozott, de nem akkora érvágás, "miattam" állt a sor a pénztárnál...
Nyilván, a bank azon túl, hogy visszaadta a lenyúlt pénzt, semmi kártérítést nem adott, ugye? Pedig kárt okozott. És a lófszt miattad állt a sor! A bank miatt állt!
De ha te csinálsz valamit, a bank azonnal terheli a költséget, mindenre, és nem szégyenlős.
És senki nem emeli fel a szavát ez ellen, mert hát ez "természetes", meg hát egy banknak visszadumálni "olyan ciki" és "egyébként se érek rá".
Persze ha nem kérsz kártérítést, nyilván nem is fogsz kapni.
A netbank felület amúgy kb mindegyik egy vödör szar, csak senki sem fogalmazza meg az igényt valami jobbra. Így a bank nyilván nem költ olyanra, amire "nincs igény".
Teszi ezt az a bank, amelyik levesz a számládról havi X száz vagy ezer Ft-ot, és fizet néhány fillér kamatot, amiből meg persze adózol. Tehát a pénzed leginkább csak fogy attól, hogy bent van a bankban. Próbáld ki, tegyél mondjuk 50 ezret egy üres számlára, és nézd meg két év múlva. Addigra már te fogsz tartozni annak, akinek te adtál kölcsön. Vicces, mi?
Ahelyett, hogy megköszönnék, és rendes kamatot fizetnének.
8# Én pont arról vagyok híres, hogy minden apró hülyeségért "asztalt borogatok" és nem hagyom magam.
Ezért is emeltem volna, ha nem rendezik a problémát tényleg 20 órán belül.
Persze, lehetne asztalt verni emiatt is, de mégis milyen összeggel kártérítsenek? Az esti 2000 forintos bevásárlásom összegével, amit kénytelen voltam zsebből kifizetni kártya helyett?
Szóval ha valaki szőrszálhasogató, az én vagyok... de ez a hiba még az én ingerküszöbömet sem érte el, pedig nem 20 ezer forinttal rövidítettek meg arra a 20 órára. :)
Teljesen mindegy az összeg, én a vodafonból a 13 forint tartozást is kipréseltem, csupán szórakozásból. Nem ez a lényeg. Azóta folyamatosan 13 Ft túlfizetésben van az egyenlegem, ami azt is mutatja, hogy nem az összeg vágott földhöz, hanem igenis elvárom, hogy ne nézzenek hülyének.
Talán változik valami, ha sokat vannak bszogatva ilyesmikért. Persze egy-két ember kevés hozzá.
Hogy milyen összeget kell kérni? Hát olyat, ami azt tükrözi, ahogy ők meghatározzák a díjakat. Pl egy sms értesítés még ma is 21 Ft, pedig már 15 éve én magam is tudtam venni tömeges sms csomagot 1Ft/db díjon (és az csak 100db volt). Nekik gyakorlatilag ingyen van, de a piaci ár dupláját kérik érte. Így lesz a nulla forintos számlavezetésből mégis 1000Ft/hó.
Vagy, mint amikor véletlen mínuszba ment az egyik számlám, és 2500 Ft-ért küldtek ki egy értesítő levelet, ahelyett, hogy dobtak volna egy sms-t. Ez a 2500 akkor kb 4 havi számlavezetési díj volt, csak az arányok miatt. Azon a számlán egyébként volt párezer, aztán egyszer csak mégis én tartoztam.
Nincs kétségem, hogy sok mindent lefedtek az apró betűs részekkel, de ilyen dupla terhelés miatti károkozás esetleg nincs benne, hiszen nem tervezhetnek arra, hogy hibázni fognak. Lehet pár forinttal is milliós károkat okozni, fordított esetben ők nyilván kérnék is az összeget. Van rá biztosításuk, de persze sokkal jobban szeretnek nem fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!