Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » K&H banknál apró hiba, random...

K&H banknál apró hiba, random pénzlevonás történt, mi lehet a gond (többi lent) ?

Figyelt kérdés

Tehát, Paypallal fizettem egy szolgáltatásért, és egyszer át is ment paypalon. Aztán ezt a szolgáltatást a mobilbank mégegyszer jelezte, mintha duplán vásároltam volna, és levonta az összeget, viszont a paypalon nem volt ott a tranzakció. (A bank applikációjában az volt feltüntetve, hogy paypalon ment át.) Felkerestem a céget, akitől a szolgáltatást vettem, hogy kaptak-e + pénzt, de nem kaptak.

Mitől lehet ez, mit tanácsoltok?



2021. jan. 26. 11:22
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Éppen reggel írtam ki én is kérdést az ügyben. Ha felhívod a bankot, már a 2-es opció automatája bemondja, hogy 22-23-án előfordultak tömegesen dupla terhelések. Igyekeznek ma délutánra kijavítani a hibát.
2021. jan. 26. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Köszi, megkönnyebbültem. Gondolom akkor vissza fogják ezt írni a számlára.
2021. jan. 26. 12:54
 3/12 anonim ***** válasza:
Nagyon remélem! :D
2021. jan. 26. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 huntah ***** válasza:
0%

KH banknál apró hiba? Nahát. KH-tól menekülnék, a létező legrosszabb netbank felület, kőkorszaki ügymenetek, és még drága is.

A kérdésre: felelőtlenség összekapcsolni a bankkártyát a paypallal (vagy akár a mobillal), én soha nem teszek ilyet, és ezt javaslom másoknak is. Helyette átutalással küldök rá pénzt, amit aztán onnan el tudok használni. Természetesen ehhez kicsit előre kell gondolkodni, de ilyen módon elkerülhető a fenti típusú hiba is.

Egyébként kizárólag virtuális bankkártyát használok a netes vásárlásokra, de csak olyat, amit bármikor azonnal hibernálni tudok. Ez is jár némi kényelmetlenséggel, de a biztonság érdekében szerintem megéri. Ja, a KH-nál ilyen sincs, úgy tudom.

2021. jan. 26. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 huntah ***** válasza:
...gondolom, a tömeges "véletlen" dupla terhelések után majd kamatot is fog fizetni a bank, hiszen X ideig használta más pénzét. Ugye? :)
2021. jan. 26. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Kellemetlen helyzetbe is hoztak kissé :) Miattam nem tudott még pár ember bevásárolni hét óra előtt :D
2021. jan. 26. 20:56
 7/12 anonim ***** válasza:

Nálam megoldódott a probléma tegnap estére. Nekem sima bankkártyás fizetést terheltek duplán, nagyjából 20 órára hoztak kellemetlen helyzetbe. Ez azért nem akkora érvágás.

Mondjuk én az otp után kifejezetten szeretem a K&H netbankját, de kinek mi... :D

2021. jan. 27. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 huntah ***** válasza:
24%

Hát ez a baj, hogy sokan így gondolkodtok: kellemetlen helyzetbe hozott, de nem akkora érvágás, "miattam" állt a sor a pénztárnál...

Nyilván, a bank azon túl, hogy visszaadta a lenyúlt pénzt, semmi kártérítést nem adott, ugye? Pedig kárt okozott. És a lófszt miattad állt a sor! A bank miatt állt!

De ha te csinálsz valamit, a bank azonnal terheli a költséget, mindenre, és nem szégyenlős.

És senki nem emeli fel a szavát ez ellen, mert hát ez "természetes", meg hát egy banknak visszadumálni "olyan ciki" és "egyébként se érek rá".

Persze ha nem kérsz kártérítést, nyilván nem is fogsz kapni.


A netbank felület amúgy kb mindegyik egy vödör szar, csak senki sem fogalmazza meg az igényt valami jobbra. Így a bank nyilván nem költ olyanra, amire "nincs igény".

Teszi ezt az a bank, amelyik levesz a számládról havi X száz vagy ezer Ft-ot, és fizet néhány fillér kamatot, amiből meg persze adózol. Tehát a pénzed leginkább csak fogy attól, hogy bent van a bankban. Próbáld ki, tegyél mondjuk 50 ezret egy üres számlára, és nézd meg két év múlva. Addigra már te fogsz tartozni annak, akinek te adtál kölcsön. Vicces, mi?

Ahelyett, hogy megköszönnék, és rendes kamatot fizetnének.

2021. jan. 27. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

8# Én pont arról vagyok híres, hogy minden apró hülyeségért "asztalt borogatok" és nem hagyom magam.

Ezért is emeltem volna, ha nem rendezik a problémát tényleg 20 órán belül.

Persze, lehetne asztalt verni emiatt is, de mégis milyen összeggel kártérítsenek? Az esti 2000 forintos bevásárlásom összegével, amit kénytelen voltam zsebből kifizetni kártya helyett?

Szóval ha valaki szőrszálhasogató, az én vagyok... de ez a hiba még az én ingerküszöbömet sem érte el, pedig nem 20 ezer forinttal rövidítettek meg arra a 20 órára. :)

2021. jan. 27. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 huntah ***** válasza:

Teljesen mindegy az összeg, én a vodafonból a 13 forint tartozást is kipréseltem, csupán szórakozásból. Nem ez a lényeg. Azóta folyamatosan 13 Ft túlfizetésben van az egyenlegem, ami azt is mutatja, hogy nem az összeg vágott földhöz, hanem igenis elvárom, hogy ne nézzenek hülyének.

Talán változik valami, ha sokat vannak bszogatva ilyesmikért. Persze egy-két ember kevés hozzá.


Hogy milyen összeget kell kérni? Hát olyat, ami azt tükrözi, ahogy ők meghatározzák a díjakat. Pl egy sms értesítés még ma is 21 Ft, pedig már 15 éve én magam is tudtam venni tömeges sms csomagot 1Ft/db díjon (és az csak 100db volt). Nekik gyakorlatilag ingyen van, de a piaci ár dupláját kérik érte. Így lesz a nulla forintos számlavezetésből mégis 1000Ft/hó.

Vagy, mint amikor véletlen mínuszba ment az egyik számlám, és 2500 Ft-ért küldtek ki egy értesítő levelet, ahelyett, hogy dobtak volna egy sms-t. Ez a 2500 akkor kb 4 havi számlavezetési díj volt, csak az arányok miatt. Azon a számlán egyébként volt párezer, aztán egyszer csak mégis én tartoztam.


Nincs kétségem, hogy sok mindent lefedtek az apró betűs részekkel, de ilyen dupla terhelés miatti károkozás esetleg nincs benne, hiszen nem tervezhetnek arra, hogy hibázni fognak. Lehet pár forinttal is milliós károkat okozni, fordított esetben ők nyilván kérnék is az összeget. Van rá biztosításuk, de persze sokkal jobban szeretnek nem fizetni.

2021. jan. 28. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!