Az OTPDirekt SMS szolgáltatásban miért a 309400700-s számról kapok SMS-t amikor Vodafone-os vagyok, és eddig a 709400700-s számról kaptam. Ez miért van?
Vodafone-os vagyok. Eddig 70-es számról jöttek az SMS-ek, egy hete pedig 30-asról. Ez miért van? Tudja valaki?
Köszönöm!
Igen a díj miatt kérdezem. A szerződésemben táblázatba én is megtaláltam, a 3 szolgáltatónak az árazását.
Majd felhivom őket, hogy akkor most ha a 30as számról jön, de én 70-es vagyok akkor mennyi az annyi?
Eddog tudomásom szerint a kedvező díj miatt volt három szám.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Ha így van, hogy még mindig differenciált akkor sem kell ezzel foglalkoznod.
Ugyanis azon múlik, hogy te melyik szolgáltatónál vagy, nem pedig, hogy az OTP melyikkel küldi ki az sms-t.
Vagyis természetesen az OTP-nek azon múlnak a költségei, viszont neked aszerint számolja fel a díjakat, hogy melyik szolgáltatónál van a számod.
Amit pedig a 20, 30, 70 előhívókból állapít meg. Tehát ha számot hordozol akkor tévesen fogja nyilvántartani.
De az mindegy számodra, hogy ő honnan küldi ki az sms-t.
Egyébként hívd fel az OTP központi vonalát és ott akár ilyeneket is meg lehet kérdezni általános menüpont alatt vagy számlával kapcsolatos ügyek alatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!