Az OTPDirekt SMS szolgáltatásban miért a 309400700-s számról kapok SMS-t amikor Vodafone-os vagyok, és eddig a 709400700-s számról kaptam. Ez miért van?
Vodafone-os vagyok. Eddig 70-es számról jöttek az SMS-ek, egy hete pedig 30-asról. Ez miért van? Tudja valaki?
Köszönöm!
Igen a díj miatt kérdezem. A szerződésemben táblázatba én is megtaláltam, a 3 szolgáltatónak az árazását.
Majd felhivom őket, hogy akkor most ha a 30as számról jön, de én 70-es vagyok akkor mennyi az annyi?
Eddog tudomásom szerint a kedvező díj miatt volt három szám.
Ha így van, hogy még mindig differenciált akkor sem kell ezzel foglalkoznod.
Ugyanis azon múlik, hogy te melyik szolgáltatónál vagy, nem pedig, hogy az OTP melyikkel küldi ki az sms-t.
Vagyis természetesen az OTP-nek azon múlnak a költségei, viszont neked aszerint számolja fel a díjakat, hogy melyik szolgáltatónál van a számod.
Amit pedig a 20, 30, 70 előhívókból állapít meg. Tehát ha számot hordozol akkor tévesen fogja nyilvántartani.
De az mindegy számodra, hogy ő honnan küldi ki az sms-t.
Egyébként hívd fel az OTP központi vonalát és ott akár ilyeneket is meg lehet kérdezni általános menüpont alatt vagy számlával kapcsolatos ügyek alatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!