Miért nem tudok fizetnia Revoluttal? Egyfolytában elutasítást kapok.
Figyelt kérdés
Regisztrációkor kért 4000 ft-ot amit rá is tett a számlára személyi egyeztetés után. Ma próbáltam vele máv jegyet venni nem ment, se simpleben vili jegy sem és microsoft storeban sem fogadta el, pedig legutóbbi miatt kértem ez a sz*rt. Tudtok valami okot erre, miért nem jó?
Vagy hogy küldjem vissza a számlámra a pénzt, mert ha rámegyek a küldésre, bankszámlák, címzett hozzáadása kér nevet email címet beírom és nem enged tovább. Kicsit úgy érzem megszívtam ezzel. Virtuál kártyát igényeltem amúgy.
2021. jan. 3. 16:37
2/4 anonim válasza:
Nekem se engedi az új máv, a régi elvira engedte. Lehet az új kétlépcsős azonosítás miatt kavarodott be a rendszer.
3/4 anonim válasza:
A kártyát aktiváltad? Első vásárlást személyesen kellene intézni vele. Mindenképpen be kell irni a pin kódot, utána elvileg működnie kell.
4/4 A kérdező kommentje:
Na most az a helyzet, hogy most már elfogadta simple tegnap még nem pedig 3 x próbáltam. Le is volt egy 100 ft-ost. Sikerült beállítani a számlaszámot, mint kiderült IBAN szám kellett amit kb eddig fél szemmel láttam és azt se tudtam mire jó. Miután azt beírtam hozzá tudtam adni így a számlám. Elküldtem egy próba 100 ft-ost vissza saját számlára aztán majd kiderül bejön e. Sajnos amit venni akartam storeban ma már nem akciós :(
2021. jan. 4. 19:05
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!