Most ez mi? Hogy kell utalni?
OTP Smartbankról van szó, utalni akarok, de csak a demó folyószámlát nyomja, egyszerűen nem tudom tovább nyomni sem. Azt sem tudom mi ez. Ezzel szenvedek már vagy egy órája, és olyan ideges vagyok, hogy mindjárt földhöz csapom az egészet, pedig sürgősen át kell utalnom egy bizonyos összeget valakinek.
Hogy tudom ezt tovább nyomni? Egyáltalán mi ez a demó folyószámla?
Bankban azt mondták, hogy egyszerű lesz, és egyáltalán nem az, abszolút nem vagyok az informatika zsenije, szóval ezért ne szóljatok be.





Igen igényeltem, sőt már sikerült a demóból is kilépnem, látom a nevemet, látok az adataimat, de utalásnál ezt írja ki.: ,,nincs olyan számla amelyik engedélyezve van a szolgáltatás használatára".
Van számlám, ezen kívül van rajta pénz is (mutatja is ezeket az adatokat), és mégsem enged utalni sem netbankkal, sem alkalmazáson keresztül.
A netbank ezt írja.: ,,A tranzakció indításához szükséges feltételek
A szerződés számlakörében van olyan lakossági vagy vállalkozói számla, melyre vonatkozóan az internetes szolgáltatás rendszerében az átutalások végzése engedélyezett. A kizárólag lekérdezés beállítással rendelkező számlákkal, illetve hitelkártya számlával a tranzakció nem végezhető. Lakossági ügyfeleink számlajogosultságaikat módosíthatják a "Beállítások" - "Számlakör karbantartás" menüpontban, amennyiben rendelkeznek aktív Mobil Aláírás szolgáltatással.
A mobilra optimalizált felületen a funkció devizaszámlával nem érhető el."
Sima OTP Junior kártyám van, nem hitelkártya meg egyebek.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!