Letilthatom a bankom telemarketinges telefonszámát, hogy ne tudjanak hívogatni?
Sokszor hívogat a bankom telefonon, de akár napi többször. Vagy egy automata beleszól hogy a banktól hívnak és várakoztatni kezd(!!!) vagy pedig bele se szól senki amikor felveszem.
Akár napi több ilyen hívás is befut, persze munkaidőben illetve ebédidőben.
A telefonszámra rákeresve azt találtam hogy ez valami telemarketinges szám, sok ügyfelet hívogatnak napi többször, akinek sikerült beszélnie emberrel arra valami hitelt akartak rásózni. Ezért megéri napi többször zavarni az embert és várakoztatni....
Lehet gond, ha a telefonomban tiltólistára teszem a számot?
Hivatalos ügyben nem hiszem hogy itt keresnének, a reklámra, "zaklatásra" meg nem vagyok kíváncsi.
Valakinek van tapasztalata?
Ma is már háromszor hívtak eddig. :)
Egyelőre elmentettem a számot, így egyből látom mikor csörögni kezd hogy kinyomható, legalább nem hagyok félbe emiatt semmit, nem ugrok fel az ebédemtől vagy egy munkamegbeszélés közepén. De szerintem le fogom tiltani ha nem szűnik meg...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!