Ilyenkor mi a teendő? (Revolut kártya)
Figyelt kérdés
Rendeltem egy Standard fizikai kártyát, majd töröltem a kártyák közül, mert meggondoltam magam. Viszont a Revolut levonta az 1908 ft-os szállítási költséget. Ilyenkor mi a teendő? Levonták a pénzt és kártyám sem lesz? Vagy azt kiküldik és külön kell hozzáadnom az appban?2020. márc. 14. 21:12
1/2 anonim válasza:
Érdemes felvenned a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal chaten. Mivel a kártya gyaníthatóan feladásra került, a pénzt nemigen kapod vissza. A kártya újraaktiválására van esély, de ezt csak ők tudják megmondani.
Egyébként pedig ajánlom figyelmedbe a Fintech használók közössége (Revolut, Transferwise, Curve stb.) nevű Facebook csoportot, ahol tudsz kérdéseket feltenni és tájékozódni is tudsz. Ott nagyobb eséllyel és gyorsabban kapsz választ, mint itt.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi!
A csoportba beléptem, de szerintem megvárom a kártyát. Van olyan opció az appban, hogy meglévő Revolut kártya hozzáadása. Hátha akkor működni fog.
2020. márc. 18. 10:23
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!