Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ilyenkor mi a teendő? (Revolut...

Ilyenkor mi a teendő? (Revolut kártya)

Figyelt kérdés
Rendeltem egy Standard fizikai kártyát, majd töröltem a kártyák közül, mert meggondoltam magam. Viszont a Revolut levonta az 1908 ft-os szállítási költséget. Ilyenkor mi a teendő? Levonták a pénzt és kártyám sem lesz? Vagy azt kiküldik és külön kell hozzáadnom az appban?

2020. márc. 14. 21:12
 1/2 anonim ***** válasza:

Érdemes felvenned a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal chaten. Mivel a kártya gyaníthatóan feladásra került, a pénzt nemigen kapod vissza. A kártya újraaktiválására van esély, de ezt csak ők tudják megmondani.


Egyébként pedig ajánlom figyelmedbe a Fintech használók közössége (Revolut, Transferwise, Curve stb.) nevű Facebook csoportot, ahol tudsz kérdéseket feltenni és tájékozódni is tudsz. Ott nagyobb eséllyel és gyorsabban kapsz választ, mint itt.

2020. márc. 17. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszi!

A csoportba beléptem, de szerintem megvárom a kártyát. Van olyan opció az appban, hogy meglévő Revolut kártya hozzáadása. Hátha akkor működni fog.

2020. márc. 18. 10:23

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!