Miért kapok SMSt más számlatörténetéről?
Folyamatosan SMSt kapok egy idegen kp felvételéről, befizetéséről, utalásáról.
A bankban azt mondták, hogy nem tudnak utánanézni, hogy kinek a számlájához van hozzárendelve az én telefonszámom.
Annak a valakinek miért nem tűnik fel, hogy nem kap SMSt és miért nem járt utána nem tudom.
De nekem elég zavaró, hogy naponta szívrohamot kapok, hogy valaki használta a kártyámat...
Járt már így valaki? Hogyan járjak én utána ennek, ha a bank se tud segíteni?
Köszönöm előre is!
Adatvedelmi okok miatt nem mondhatja meg neked az ugyintezo, hogy kinek a szamlaja az. Eleve annyit se mondhat ki, hogy Nagy Lajos itt vezet szamlat. Banktitok.
Ezert nem mondta el neked sem.
Azt viszont mar megteheted, es az ugyintezo is megteheti, hogy panaszt rogzitsen. Ha o ezt nem ajanlotta fel nagyon szomoru, en is banki ugyintezo vagyok nekem alap dolog lett volna. Valoszinuleg egy masik ugyfel rosszul mondta a telefonszamat, vagy az ugyintezo gepelte felre, es mivel ez erzekeny adatnak minosul, a bank tuti nagyon gyorsan es nagyon reszletesen ki fogja vizsgalni, hogy a sajat s*egget is vedje.
Lenyeg: Nem haragudhatsz az ugyintezore mert valoszinuleg o is latta mi a problema de nem csinalhat semmit onszantabol. Viszont egy panaszrogzitest mindenkepp csinaljatok. A te erdekedbol is igy a legtisztabb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!