Miért van az, hogy miután új jelszót kérvényeztem az Erste NetBank-omhoz, én attól függetlenül ugyanúgy tiltva vagyok?!
"Új NetBank belépési jelszót az alábbi lépések..."
Alapján készítettem új jelszót, immár 2#-jára, mégsem tudok bejelentkezni, 1x-űen nem lehettséges.
Új jelszavakkal próbálkoztam, a vége mindig ugyanaz;
"Felhasználói fiók zárolva"
Máma próbáltam megoldani ezt a problémámat, de a mocskos qrw@ életbe: Nem sikerült!
( Tulajdonképpen csak leírni akartam, hogy mennyire k1beb@x.xott x@R az Erste NetBank-rendszere. )
(Qrw@Pipa_vagyok.)
Egy zárolt fiók nem azt jelenti, hogy nem jó a jelszó.
Ha zárolták, akkor a zárolást fel kell oldatni, amit te otthonról NEM tudsz megcsinálni.
És ez így van jól, ha valaki be akarna jutni a fiókodba, majd a zárolást is fel tudná oldani, akkor mi értelme lenne egy titkos jelszónak?
Ezt csak a bank segítségével tudod feloldani, szerencsére. Így biztonságos.
Nem rossz a bank rendszere, sőt pont így a jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!