Provident otthoni szolgatásról mit èrdemes tudni? Azon kívül hogy nagyon magas a kamat.
A tartozás megszűnése után még 1 évig passzív státuszban a KHR listán maradsz.
Bank ilyenkor sem ad majd hitelt. Ha ezért akarnál lekerülni.
Providentet ne!
Bármi mást, csak azt ne.
Sosem kerülsz ki tőlük, egyszerűen a magas kamat miatt sokkal nagyobb adósságspirálba kerülsz.
Ne, ismétlem ne!
Provident-től kölcsönt nem azoknak érdemes felvenni, akik más hitelintézetnél pelenkások már. A Provident azoknak való, akiknek alapvetően nincs szükségük kölcsönre, de szeretik azt kényelmet, hogy hetente házhoz megy a bank embere a tőketörlesztésért, meg az kamatért. Aki ez utóbbi kategóriába tartozik és nem a kényelem a fő szempontja, az legjobban teszi, ha elhalasztja bárminek a beszerzését, amit a kölcsönből próbálna megvenni.
Fontos: a Provident nem azért olyan drága, mert extra "proszitot" tesz zsebre abból, hogy jól kizsákmányolja a szegény mókásosztályt. A magas kamatok, díjak arra szolgálnak, hogy a fedezet nélkül puszira, meg jogi kovenánsokra nyújtott kölcsönökből sokak által sosem, vagy hosszas jogi maceratúrával, költségesen visszaszedett veszteséget pótolják belőle.
Röviden: a tisztességesen fizető ügyfelek fizetik ki a tatozást azok helyett, akik nem tesznek eleget úttörő becsület szavuknak.
@ 7 : Tévedni tetszel, de ezzel rajtad kívül ismeretek hiányában még sokan vannak így.
MEgerősítem, a RPovident hitel a kényelmi szolgáltatás mellett azért ilyen drága, mert a fedezet nélkül felvett kölcsönöket sokan nem fizetik vissza, jogi úton pedig az euópai szabályozási környezetben szinte lehetetlen érvényesíteni jogos követeléseket. Következésképpen a Provident, amely kizárólag fedezet nélküli kölcsönöket nyújt magánszemélyeknek, (úttörő becsület szóra), statisztikai valószínűségek számítása, több évtizedes tapasztaltok birtokában beépíti az áraiba a nem-fizetők által okozott kárt. Azt a felárat pedig a tisztességesen fizető adósok fizetik meg.
Mindkettőtöknek igazatok van, csak más aspektusból nézitek.
Természetesen a szerződéskötéskor egyértelműen rögzítésre kerül, hogy mekkora hitelösszeget milyen futamidővel mekkora törlesztőrészletekkel kell visszafizetni. Így a végösszeg is kiszámítható, ami fix, nem változik.
Az otthoni szolgáltatás, stb... díjai is be vannak építve, a szerződés ennek figyelembevételével készül el.
Nem változhat meg a futamidő alatt semmi a te hiteledben azért mert tíz, húsz vagy száz ügyfél nem fizeti vissza.
Viszont amit a másik hozzászóló ír, az is igaz.
Minden banknak és pénzügyi szolgáltatónak törvényi kötelessége, amellett, hogy szükségszerű is, hogy mérje a meg nem térülések kockázatát és a saját érdekében ezt az árazásba beépíti.
Amikor egy hitelajánlatot tesz (kamat, futamidő, törlesztőrészlet) azt úgy teszi, hogy bekalkulálta az ő esetleges várható veszteségeit.
És nem csak rajtad, hanem általánosságban a hitelezési tevékenységből fakadóan.
Az árazási politikáját alakítja úgy, hogy ha sokan nem fizetnek, akkor se menjen csődbe, sőt ha csak lehet nyereséges is legyen minden évben.
De tegyük hozzá, hogy neked ügyfélként mindegy, hogy miért kínál ilyen vagy olyan feltételekkel hitelt, miért áraz így vagy úgy.
Ha más állna a háttérben, a te szempontodból ugyanaz lenne a helyzet.
Csak azt kell nézned ami a szerződésedbe illetve az ÁSZF-be és hirdetménybe kerül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!