Mi a helyzet azzal ha vettem valamit a neten a bankkártyámmal de sosem jött meg a termék és nem lehet elérni a céget?
Chargeback a szó amit a banknál említeni lehet, de ha ez már régen volt, akkor nem tudnak mit csinálni. Tanulság: ismeretlen helyről nem rendelünk bankkártyával, átutalással, hanem PayPal-lel. A legtöbb helyen elérhető.
A honlapjuk működik még? Vannak adatok a cégről vagy csak az email cím? (gondolom egyik olyan oldal volt a sok közül, ahol nagyon olcsón lehet rendelni márkás cipőket/ruhákat, de semmi adat nincs a honlapon a cégről, még email cím se, csak egy űrlap amit ki kell tölteni ha írni akarsz nekik...)
"Miért kártérítene? Mi köze hozzá hogy téged átvertek?"
Az a köze, hogy bankkártyával fizetett!
Kicsit más a helyzet így, mintha kp lett volna!
Hihetetlen, hogy sokaknak mennyire fogalmuk sincs a bankkártyák működéséről.
Igen, lehet reklamálni, vissza lehet kérni a pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!