Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Belföldi utalás közben valami...

Belföldi utalás közben valami hiba lépett fel. Hogyan tudnám megoldani?

Figyelt kérdés

OTP netbankon keresztül szerettem volna összeget átutalni egy másik számlára. Minden ment szokásos módon, de valamiért nem jelent meg a rublika, ahova a jóváhagyáshoz szükséges SMS kódot betudtam volna gépelni, illetve SMS-t sem kaptam. Jelenleg "Jóváhagyás szükséges" szerepel a státuszban. A tranzakciót nem tudom visszavonni csak megismételni a rendszer szerint. Az lenne a kérdésem, hogy erre van esetleg megoldás? Vagy várjam meg, hogy hátha sikeres lesz az utalás?

A válaszokat előre is köszönöm!



2019. aug. 27. 22:37
 1/3 anonim ***** válasza:
Otpnek van 24/7 ben működô telefonos ügyfélszolgálata
2019. aug. 27. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Meg munkaidőben élő chat szolgáltatása - akár utalás közben is tudsz kérdezni, bár látom éjszaka kérdeztél.
2019. aug. 28. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat, azóta megoldódott a probléma. Egy egyszerű rendszerhibáról volt szó, a következő nap kaptam róla értesítést, hogy elutasításra került a tranzakció. Ezt követően megpróbáltam, és akadálytalanul tudtam utalni. :)
2019. aug. 29. 00:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!