Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Ha a számla másodpéldányán...

Ha a számla másodpéldányán nem tökéletes a bélyegző lenyomata, stornózni kell?

Figyelt kérdés
Újabban szarakodik a bélyegzőm, vagy elmaszatolja a betűket, vagy a szöveg fele lemarad. Ha azon a példányon nem lett tökéletes a lenyomat, ami a számlakönyvemben marad, abból lehet valami gond? Nyomjak mellé egy másikat? Vagy stornózzam az egész számlát? Amúgy miért csinál ilyet egy bélyegző? Nincs egy éve, hogy vettem, 2-3 számlát állítok ki vele havonta.
2019. márc. 3. 17:34
 1/2 anonim ***** válasza:

Én nem szoktam azt tanácsolni az ügyfeleimnek, hogy emiatt sztornózzanak. Mivel a te példányodról van szó, ezért elnézhető a dolog. Bár azt azért jó lenne tudni, hogy mennyire maszatol, meg mennyire olvashatatlan (nyilván vannak olyan esetek, amikor a javítás az egyetlen megoldás).

Bélyegzőn meg cseréltess párnát, lehet azzal van a gond. Ha nem oldja meg, akkor pedig új bélyegző sajnos, vannak szériahibás darabok.

2019. márc. 4. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Közben rájöttem, hogy ami nem nyomódott rá rendesen (bankszámlaszám utolsó szakasza), az végül is nem is kötelező eleme a számlának. Ami fontos, az minden olvasható. A vevő példányával sosincs gondom, mert azt először kitépem, utána sík felületen nyomom rá a bélyegzőt, de így a számlakönyv vége felé nem mindig sikerül a nem vízszintesre nyitható számlakönyvbe tökéletes pecsétet nyomni.
2019. márc. 5. 13:11

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!