Miért külsős cég végzi a béfelszámolást?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Biztos, hogy nem a külsős bérszámfejtő cég szórakozik az utalással!
Ők attól függően, hogyan állapodtak meg a céggel, a bérösszesítőt vagy a kész utalási fájlt küldik vissza, nem ők utalnak. Ha meg mégis, akkor minden hónapban, amikor probléma van, jelezd a felettesednek hogy tudjon róla. Bár ebben az esetben is megállapodnak, hogy pl. minden hónap 5-én vagy 10-én történjen az utalás. Azt nem a bérszámfejtő dönti el hogy mikor kinek mennyit utal, vagy hogy Pisti múlt hónapban sokat keresett akkor e hónapban nem kap fizut....
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"nem ők utalnak."
Vannak olyan bérszámfejtések hogy a bérszámfejtő cég utalja a fizetéseket, nem gyakori de van ilyen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mindegy ki végzi, a bérnek legkésőbb a következő hó 10-ig a bankszámládon kell lennie, vagy a kis kezedbe ki kell fizetni, ha készpénzes bérfizetés van.
A bér "nem fizetése" konkrétan azonnali hatályú felmondási indok.
Megérne egy panaszt a munkaügyi hatóságnál, hátha leszoknának erről, és időben megkapnátok a fizetéseteket.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Egy ezzel foglalkozó cégnek nem éri meg rosszul végeznie a munkáját - én is egy ilyen helyen dolgozom, tehát tudom, hogy egyrészt a saját hírnevünket kockáztatjuk, másrészt az ügyfél elvesztését, harmadrészt akár a büntetést is nekünk kell állnunk, ha a szerződésben erre kötelezettséget vállaltunk. Nem mondom, hogy sose tévedünk, de ha mi hibázunk, azt azonnal korrigáljuk, amint kiderül. Érdemes minden esetben szólni, mert az ember nem feltétlenül veszi észre, hogy elrontott valamit.
De sokkal gyakoribb, hogy az ügyfél (a munkaadó) a ludas ilyen esetekben. Van akinek 10 éve vannak alkalmazottjai, mégis képtelen betartani a 10-i utalási határidőt, rosszul/hiányosan küldi nekünk az adatot, akár likviditási problémái is lehetnek (a leírtak alapján én ezt tartom a legvalószínűbbnek), láttam én már mindent.
Extrém ritka esetben elképzelhető technikai probléma - pl. áramszünet. De ha rendszeresen van gond, akkor vlsz nem ezért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!