Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Ha küldött a NAV egy ajánlott...

Ha küldött a NAV egy ajánlott levelet, de elfelejtettem átvenni és visszaküldte nekik a posta, hogy tudhatom meg, mi volt az?

Figyelt kérdés
Van esély telefonon vagy email -ben megtudni, mit akartak? Lehet az újraküldését kérni tőlük?

2017. szept. 11. 11:19
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Telefonon csak akkor segít konkrét ügyben a NAV, ha van az ÜCC azonosítód, egyébként csak általános felvilágosítást adnak (e-mailben is).


Célszerű lenne bemenned személyesen egy kirendeltségre, ott biztosan tudnak segíteni. Érdemes intézkedni, mert ha nem vetted át, akkor is beáll a kézbesítési vélelem, ami jogilag azt jelenti, hogy olyan, mintha átvetted volna.

2017. szept. 11. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!