Kihez fordulhatok ha vásárolt termékhez kapott számla olvashatatlanul kifakult?
Figyelt kérdés
Hol lehet ezt nehezményezni?2016. nov. 18. 16:48
1/3 anonim válasza:
Boltban,utána a pénztárgép szallag gyártójánál. Elvileg ott rajta is van,hogy hány évig van a szavatossága.
2/3 xswerdy válasza:
Számlamásolatot kérhetsz a számla kiállítójától.
3/3 A kérdező kommentje:
Az a helyzet hogy 5 hónap alatt már majdnem teljesen kifakult a számla, tehát ha a 10 év garanciás termékre szeretném megtartani a jogomat jótállásra, akkor 23 alkalommal kellene számlamásolatot kérnem 5 havonta az adott üzlettől.
Ez szerintem csak a probléma elodázáaa, ugyanakkor ha otthon lefénymásolom a nyugtát sem vagyok beljebb, a másolat nem egyenértékű az eredetivel.
Írtam a vásárlók könyvébe emiatt, de a kifakuló nyugta szerény véleményem szerint 1 jogi lyuk amit a kereskedő ha kihasznál, jogot, törvényt nem sért vele, habár szép összegeket tud így megspórolni kieső jótállás miatt.
2016. nov. 21. 07:12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!