Panaszkönyvebe érdemes beleírni el lehet érni vele valamit, ki foglalkozik azzal?
A vásárlók könyvébe ha beleírsz, 30 napon belül válaszolniuk kell irásban.
Hacsak nem valami 100%ig bizonyítható jogsértést írsz bele, hanem például olyat, hogy "A pénztáros mindig bunkó és túrja az orrát", akkor kb olyan választ fogsz kapni, hogy "köszönjük észrevételét" és nem lesz semmi változás.
A beírt panaszhoz az üzletvezetőnek kötelessége felvésni, hogy az észrevétel kivizsgálása nyomán milyen intézkedéseket tett. Egyáltalán jogosnak találta-e az észrevételt. Illetve a bejegyzés témája megköveteli-e rendeletileg, hogy azt továbbítsa az illetékeseknek: pl. Fogyasztó-védelem, Munkaügyi Felügyelőség.... egyéb hatóság felé... És persze írásban köteles téged is értesíteni az elintézés módjáról.
Ha 30-40 nap múlva sem kapsz tőle értesítést, akkor te magad kérheted ezeket a szerveket, hogy nézzenek szét ott abban az üzletben, egyáltalán kaptak-e értesítést arról, hogy te beírtál...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!