Ilyenkor mi a teendő?
Fél éve jártam a NAV egyik kirendeltségén, hogy módosítsam a levelezési címemet. Kitöltöttem az űrlapot ami a levelezési/lakcím módosításához szükséges.
Minap érkezett egy levelem tőlük de sajnos nem az új címemre amit megadtam nekik hanem a régire. Ma bementem hozzájuk ahol a kérdésemmel a pultnál ülő úrhoz mentem aki csodálkozva nézett, hogy-hogy nem módosították a címem. Ezek után sorszámot húztam és vártam majdnem 1 órát azért, hogy a hölgy akihez fordulnom kellett a problémámmal le rendezzen egy mondattal, hogy a NAVnak nem áll érdekében az új címemre küldeni a leveleket és amúgy is oda küldik ahova jól esik nekik. Ezek után megkérdeztem a hölgyet, hogy és más módja nincs ennek, hogy mégis csak módosítani tudjam a címemet? Erre a válasz az volt, hogy nincs. De akkor kérdem én, mégis akkor miért van olyan lehetőség vagy opció náluk, hogy levelezési/lakcím módosítás ha őket ez nem érdekli és nem tesznek az ügy érdekében semmit. De, hogyha nem tudom átvenni a leveleiket akkor majd még nekik fog feljebb állni, hogy miért nem tudnak engem elérni és értesíteni és a régi lakóhelyemen sem igazán repdesnek az örömtől, hogy a leveleimet még mindig oda kézbesítik és én sem, hogy órákat kell utaznom egy két levél után. Ha valaki tud légyszíves segítsen, hogy hol tudnék ennek utána járni, hogy módosítani tudjam a címemet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!