Adóellenőrök, hogyan ellenőriznek webshopokat? Ahol nincsen személyes kontakt, csak internetes rendelés.
Itt is ugyan azt játszanák el mint minden üzletnél? Feladnak egy rendelést elküldetik póstával az ország másik felére(mondjuk ez részletkérdés), ez akár simán 1-2 nap, majd ha megnyugszik, hogy kapott számlát, akkor elkezd telefonon reklamálni, hogy vegyék vissza mert én csak egy ellenőr voltam, szóval nem is kell az áru... ??
Ez azért elég macerás, nem csak annyi, hogy kérek egy kávét és az egész ügyintézés percek alatt véget is ér. Főleg hogy mennyi vak rendelés meg póstára járás, meg otthon csomagvárás kell, sőt még az ellenőrnek kell postaköltséget visszaküldéskor fizetni is (még az lenne szép a a boltosnak kéne)
Szóval most akkor a webshop a tökéletes adócsalás formája?? Vagy tényleg van aki vállal ennyi szívást??
Ha van itt például egy ellenőr aki ezt olvassa, kíváncsi lennék, hogy hogyan viszonyul a webshop-okhoz?
A vásárlást a NAV fedezi, de vissza fogod venni.
Kontakt pedig mindíg van hisz fel van tüntetve az adataid a shop-ba (név, cím, adószám, stb).
Ha valami nem stimmol, na akkor kimennek és egy szép kis ellenőrzést kapsz, vagyis inkább behívnak hogy nézzük már meg visszamenőleg 5 évre az összes számlád és bevételed, továbbá a shop-t.
Általában nem is igen kell próba vásárlást csinálni mert a magyar shop-k 90%-a illegális, vagy valami hibát már ránézésre találni fognak.
Viszont az is igaz, hogy a tökéletes adócsalás formáját is magában hordozza, persze ha jól csinálják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!