Meg tudom magamnak nézni, hogy az egészségügyi biztosításom érvényes-e?
Az Ügyfélkapura belépve a TAJ autorizációra kattintva semmit nem ír ki a rendszer. Üres kék marad a képernyő, még a TAJ számom se kéri be! Próbáltam Firefox-szal és IE-rel, de egyikkel sem működik. Felkerestem az OEP honlapját, ahol ezt írja:
"Tájékoztatjuk, hogy a TAJ autorizációs szolgáltatás használata során kapott válasz csupán a TAJ szám létezéséről, illetve érvényességéről ad tájékoztatást, és nem arról, hogy a TAJ szám birtokosa rendelkezik-e biztosítási jogviszonnyal/jogosultsággal." (forrás: [link]
A honlapon megadott telefonszámot felhívtam, beírtam a TAJ-számot, azt mondta az automata, hogy érvényes.
Na igen, de mi van a biztosítási jogviszonyommal? Engem az érdekelne, hogy az érvényes-e? Vagy kénytelen emiatt vagyok orvoshoz menni és vele lekérdeztetni, akkor is ha semmi bajom jelenleg? :(
Attól, hogy nem fizeted, nem szűnik meg.
Gondolom, bejelentkeztél a NAVhoz Tb fizetésre és el vagy maradva a fizetéssel.
Ilyenkor a TBd "él", csak hátralékod van az adófolyószámládon, amit majd előbb-utóbb behajtanak rajtad (5 éven belül bármikor)
Nézd meg az adófolyószámlád az EBEVben.
Köszi, a adófolyószámlát az EBEV-ben belül pontosan hol tudom megnézni?
A Lekérdezések / Adóigazolások menüpont alatt? Mert az az egyetlen, ahol kér ügyiratszámot meg ellenőrzési azonosítót (egyikről sem tudom, hogy micsoda amúgy). Az összes többi menüpontot végigkattintgatva azt írja, hogy "Nincs a feltételnek megfelelő tétel az adatbázisban!".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!