Miért nem látom az adatszolgáltatást az eBEV folyószámla egyenlegén?
Figyelt kérdés
12.-én adtam be elektronikusan az adatszolgáltatást, pénz is rajta. Pénz látszik, de az aktuális havi adatszolgáltatás nincs rajta a NAV-os folyószámlán.
Az értesítési tárban és e-mailben megkaptam mind a két értesítőt, amit ilyenkor szoktak küldeni, hiba jelzésnek semmi nyoma. Tehát az "érkeztetési visszaigazolás" és az "elfogadó nyugta" rendben van, ezzel igazolni tudom a folyamatot. Máskor nem szokott gond lenni, csak év elején, gondolom akkor is az átállás miatt.
Ötlet?
2014. aug. 14. 13:37
1/1 anonim válasza:
2 tippem van:
1. nem dolgozták még fel
2. hibás, de arról már kaptál volna értesítést, úgy gondolom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!