Ti már tettetek bejelentést a NAV. Nál, volt eredménye?
A te feljelentésed csak arra elég,hogy gyanút ébressz az adóhatóságban,kimennek és csinálnak egy rutinellenőrzést,de nem fogják a céget rögtön bűnösként kezelni mert rengeteg a rosszindulatú ember aki csak ártani akar másoknak.Ha mindent rendben találnak akkor azzal le van zárva az ügy és nem zaklatják tovább az általad tönkre tenni kívánt vállalkozást.
Azért érdekelne,hogy milyen sérelem ért ami feljogosít arra,hogy így kiszúrj valakivel?Ha arra vársz,hogy mikor zár már be a feljelentésed nyomán az adott cég akkor lehet,hogy csalódnod kell mert még ha találtak is szabálytalanságot valószínüleg pénzbírsággal elintézték.
Akkor fogod a vásárlók könyvét és beleírod a panaszod névvel, címmel.
Vagy pedig jelzed a felügyeleti szerveinél (ki kell lennie függesztve a boltban) Az egyik felügyeleti szerv mindenképp a területileg illetékes jegyző. Romlott áru miatt fordulhatsz a NÉBIH-hez is (van honlapjuk)
Ebben az esetben teljesen jogos a felháborodásod,de a romlott termékek miatt ne a NAV-nál jelentsd fel őket.
Az okos vállalkozó ha nem ad blokkot és ezt a vevő szóvá teszi akkor nem áll le vitatkozni hanem 651 bocsánatkérés közepette pótolja a hiányosságot.Még ezek után is csak reménykedhet abban,hogy megússza baj nélkül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!