Honnan tudom letölteni a T1011-es adatlapot? (13T1011)
Be kellene küldenem mert nem jelentkeztem be a navnál, és most küldtek egy levelet amiben ez állt. Viszont a nyomtatható verziót sehol nem találom, csak egy java alapú dolgot amivel elektronikusan tudom kitölteni, és ügyfélkapu regisztrációval beküldeni.. ezzel nem is lenne egészen addig probléma amíg az ügyfélkapun csak ideiglenes regisztráltként tudok lenni mivel nincs elektronikus aláírásom, és így mikor be akarom küldeni a programmal az adatlapot nem engedi ezzel az üzenettel:
Nem sikerült kapcsolódni a fogadó szerverhez!
- Kérjük ellenőrizze a kapcsolatot és, hogy helyesen adta-e meg Ügyfélkapus felhasználónevét és jelszavát!
A fájlok küldésekor súlyos hiba történt, a küldés megszakadt!
Mit tudok tenni, vagy honnan tudok szerezni nyomtatható verziót? Sehol nem találtam!
Szia!
Hát ha alapból ugyebár az ÁNYK kitöltőprogrammal ki tudod tölteni, akkor ki is tudod nyomtatni azzal a programmal. Fent van egy kis nyomtató ikon. Ügyfélkapun meg valószínűleg azért nem tudod beküldni, mert ideiglenesed van, és amíg nem azonosítottak, addig nem küldhetsz semmit. Az azonosításhoz vagy rendelkezned kell digitális aláírással, VAGY be kell menned a legközelebbi okmányirodába, és ott aktiválják neked 5 perc alatt.
Ha már a Jawa alapú nyomtatványt letöltötted a nav honlapjáról, akkor a gépeden azt kitöltöd. Van ott a felső sorban egy pipa = ellenőrzés, ha csak kék vagy sárga pöttyökkel (pirossal nincs) jelzett figyelmeztetések, vagy még azok sincsenek, akkor:
fájl-ban van egy "mentés", és akár a fájlból indíthatsz egy nyomtatást, akár a felső sorban levő nyomtató ikonjára kattintasz, a kitöltött nyomtatványt fogja neked kinyomtatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!