Adóbevallással kapcsolatban tudna segíteni valaki?
Nos, az a nagy helyzet, hogy 2012-ben 2 helyen is dolgoztam. Az egyik helyről eljöttem júli végén (4 év után) és elkezdtem dolgozni egy másik cégnél.
Itt márciusig dolgoztam, aztán kiléptem. Kilépésemkor kaptam pár papírt, illetve áprilisban postán is kaptam valamit, ami elvileg az adózáshoz kell. Mint kiderült, sem ők, sem pedig az előző munkahelyem nem csinálja meg az adóbevallásomat, pedig sosem voltam önadózó.
A másik pedig, hogy az előző (a 4 éves) munkahelyem kilépőpapírjait, amiket ugye leadtam mikor beléptem a másik céghez, nem kaptam vissza.
Kérdésem, hogy ilyenkor mi a teendő? Be kell mennem az adóhivatalba a legutóbbi kilépőpapírjaimmal, és ők megcsinálják, vagy hogy van ez? És az azelőtti munkahelyem papírjai nem kellenének az adóbevalláshoz?
Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!