Mit tegyek, ha az adómból visszaigényelt összeg nem érkezett meg az egészségpénztári számlámra?
Adóbevallásomat munkáltatómmal készíttettem el. A 11M29M-05 megnevezésű lapon a lényegesebb pontoknál látszik, hogy megfelelően van kitöltve:
"138. Az összevont adóalap utáni adó terhére utalandó összeg (d oszlop) - 34,000"
NYILATKOZAT
"139. A 138. sor "d" oszlopában lévő összeget kérem a (az) Medicina Egészségpénztár elnevezésű 18097560241 adószámú pénztár 121000111001493200000000 számú bankszámlára utalni."
Leellenőriztem, helyes az adószám, és az egészségpénztár számlaszáma is. Az egészségpénztári számlámon viszont nem jelent meg a 34000 forint. Kihez fordulhatok ilyenkor segítségért?
A kérdésem sztornó, most néztem meg az egészségpénztári számlámat, és kiderült, hogy júl. 27-én utalták a pénzt.
Most már csak az a kérdésem, hogy erre nem 30 nap állt rendelkezésükre? Ilyenkor nem illet meg valamilyen kárpótlás a késedelem miatt?
(a kérdező voltam)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!