Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Hogy tudom elektronikusan...

Hogy tudom elektronikusan elküldeni az adóbevallásom?

Figyelt kérdés
2011. máj. 17. 17:06
 1/3 anonim ***** válasza:

Kell hozzá egy ügyfélkapu.

Ha az van, akkor letöltöd a nyomtatványkitöltő programot innen:

[link]


Aztán letöltöd és feltelepíted a megfelelő elektronikus nyomtatványt, mondjuk 1053-t.

Megnyitod az ÁNYK-val

kitöltöd

Aztán kapcsolat az ügyfélkapuval menüből először nyomtatvány megjelölése elektronikus beküldésre

aztán meg ugyanonnan a nyomtatvány közvetlen beküldése ügyfélkapun át opció.

2011. máj. 17. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Bocsi akkor rosszul fogalmaztam meg a kérdést. A program meg a nyomtatvány megvan, de hogyan tudok regisztrálni az ügyfélkapun? Hogy kell elektronikus aláírást csinálni?
2011. máj. 17. 17:15
 3/3 anonim ***** válasza:

Bemész személyesen egy okmányirodába, vagy Kormányablakba. Viszel személyit, lakcímkártyát, meg mondasz nekik egy email címet, aztán ennyi.

Emiatt nem érdemes elektronikus aláírást csináltatni, az az ügyfélkapu esetében csak arra jó, hogy ha lenne ilyened, akkor nem kéne bemenned személyesen az irataiddal, mert azt is elfogadnák.


Ennél jóval egyszerűbb mondjuk egy kormányablakban megcsináltatni, lévén minden hétköznap reggel nyolctól este nyolcig nyitva vannak, és kb. 10 percig tart a dolog.

2011. máj. 17. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!