Hogyan történik az Ügyfélkapu regisztráció, mi kell hozzá és hogyan kell használatba venni ezt követően?
Mi kell hozzá?
- Személyes megjelenés
- Lakcímkártya
- Személyi igazolvány
- Aktív e-mail cím
- Általad választott felhasználónév
Regisztálnak a rendszerbe, majd az ügyfélkapus első jelszót az általad megadott e-mail címre küldik ki a belépő linkkel együtt. Ott belépsz az egyszer használatos jelszóval, amit az e-mailre küldtek, majd megváltoztatod azt és megjegyzed.
Onnantól kezdve a megadott felhasználónév és az általad megváltoztatott jelszó birtokában használhatod az ügyfélkapudat.
A jelszót nem adjuk ki senkinek! Olyan, mint a bankkártyád PIN kódja!
Ügyfélkapu közigazgatási szerveket köti össze a polgárokkal.
Tehát lehet, hogy a NEAK, NAV, kormányhivatal, önkormányzat ügyfélkapus elérhetősége különböző oldalakon található.
Nyilván a TAJ-szám a NEAK-hoz tartozik első körben, de oda pont TAJ-szám birtokában tudsz csak belépni.
Viszont kiderítheted, ha az egészségügyi térbe lépsz be:
Nyomj rá a "bejelentkezés" gombra ha már lesz ügyfélkapud.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!