Külföldiek számára hogyan működik az adóvisszaigénylés csehország területén ? Kik jogosultak rá ? Milyen papírok szükségesek hozzá? Hol lehet ezt visszaigényelni és mennyi idő után lehet visszaigényelni ?
"Külföldiek számára hogyan működik az adóvisszaigénylés csehország területén" - ha itt vagy rezidens, akkor ugyanúgy, mint a cseh állampolgároknak.
"Kik jogosultak rá" - bárki, aki a tárgyévet megelőző évben munkaviszonyban állt, és valamilyen jogcímen visszatérítendő adó keletkezik.
"Milyen papírok szükségesek hozzá" - január végén, február elején megkapod a munkáltatódtól az előző évre vonatkozó elszámolásod, ezenkívül a kedvezményekre jogosító dokumentumok, pl a bankod igazolása a fizetett hitelről, biztosítók igazolása, orvosi igazolás, házastárs nyilatkozata, gyerekekre vonatkozó igazolások.
"Hol lehet ezt visszaigényelni" - a cseh lakcímed szerint illetékes adóhivataltól (Finanční úřad)
1-es.
Nincsen még cseh lakcímünk. Ez esetben először azt kell intéznünk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!