Mobil applikáció hibájából kifolyólag kétszer utaltam el összeget a NAV-nak. Mi történik a pénzzel?
A havi társadalombiztosítási járulékot szerettem volna éppen befizetni, ami meg is történt, viszont a banki applikáció hibájából kifolyólag kétszer is megtörtént az utalás (ám ez az applikációban egyáltalán nem látszott, még egyszer sem). A bankot felhívtam az üggyel kapcsolatban, akik hamar segítettek, hogy sajnos igen, kétszer történt meg az utalás. Próbálkoztam a NAV-ot felhívni kb. két órán keresztül, de nem sikerült élő emberrel beszéltem ...
Valaki járt már hasonlóan? Mi történik a pénzzel? Esetleg hozzáadják a következő havihoz, vagy ez nem valószínű, ezért tovább kell próbálkoznom őket elérni?
Köszönöm a válaszokat!
Ha utalsz olyan összeget, amihez még nincs esedékes kötelezettség előírva az adószámládon, akkor az addig túlfizetésként van nyilvántartva.
Amint előíródik hozzá a kötelezettség, és pontosan annyi, amennyit utaltál feleslegesen, akkor "kioltják" egymást, tehát nulla egyenleged lesz. Nem lesz sem tartozásod, sem túlfizetésed.
Ha kevesebbet utaltál, mint az előíródott kötelezettség, akkor nyilván a különbözet tartozásként jelentkezik. Ha többet utaltál, akkor a különbözet ottmarad túlfizetésként. Ez ilyen egyszerű...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!