A Lidl-nél nem adnak számlát, csak ha letöltök egy alaklamazást a nemlétező okostelefonomra. Ez szabályos?
Régen a Lidl-nél ha valakinek számla kellett, csináltak neki egy kártyát és azzal adtak neki számlát a pénztárnál. Most azonban kitalálták, hogy töltsön le a vevő egy alkalmazást az okostelefonjára és csak akkor tudnak számlát adni. Nekem azonban elvből nincs okostelefonom (nem kell emiatt szidni, nem ez a kérdés lényege, különben sem kötelező), de ha lenne, akkor sem szeretnék mindenféle programot csak úgy rátelepíteni. Viszont így nem tudok számlát kapni. Számítógéppel rendelkezem, akár a weboldalon is le tudnám tölteni, vagy e-mailen fogadni, de idegen programot oda se szívesen töltök le.
Szeretném megkérdezni, hogy ez szabályos-e így, nincs erre valami NAV előírás?
Nem kell letölteni hozzá semmit sem. Számítógépen tudsz regisztrálni, aztán a kapott qr kódot kinyomtathatod és azt be tudod olvastatni.
Amúgy én megértelek és egyet is értelek, viszont azt tudd, hogy fizikai vásárlói kártya továbbra is van.
Köszönöm. Nekem a Lidlben mondták ezt, amikor kerestem a kártyakészítő automatát. De akkor az eladó nem volt képben, mert azt mondta, hogy csak úgy megy, ha letöltöm az alkalmazásukat.
Bár az is aggályos, hogy ott helyben ez a módszer sem kivitelezhető, mert ugyebár ahhoz előbb haza kell mennem.
Ezeket a baromságokat én sem értem.
Viszont létezik panaszkönyv. Ahhoz nem kell letölteni semmi baromságot...
"Aki nem akar telefonozni, annak továbbra is ott van a kártya."
Ezt bárcsak tudta volna a bolti alkalmazott is. Mert láthatóan nem volt képben...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!