Vodafone panasz! Könyvelési hiba?
Figyelt kérdés
Könyvelési hiba van nálunk a Vodafoneval..
1-2 számlát nem írt jóvá pedig be lett fizetve.
Össze vissza van már az egész.
Kiszámoltuk a rendszer mennyit írt jóvá, és az OTP utalásokat is kiszámoltuk, és bőven van különbség.
Közben meg kapom az smst hogy kifogják kapcsolni a hívásom a lejárt számlák miatt..
Hívtuk már az ügyfélszolgálatot 2 hónapja a dolgozó elismerte hogy könyvelési hiba lehet, azt mondta hogy továbbítja az ügyet valami panaszkezelési osztálynak és kapunk részletes számlát. Az égvilágon semmi nem történt.
Mit lehet tenni??? Lehet feljelenteni?
2022. ápr. 11. 18:11
1/2 anonim válasza:
NMHH bejelentés, 3ezer forint, de megéri
én is így tettem
2/2 anonim válasza:
Nem kell feljelenteni, magadnak spórolsz időt meg hercehurcát. Ha a fizetésről megvan az igazolás, márpedig megvan, a honlapon elküldöd, és igaz, hogy hosszú a feldolgozás, de meg fogják keresni. 1750 telefonon. Itt szintén sokáig kell várni, de megnézik neked. Sajnos ősszel sok olyan volt, hogy a számláról nem ment értesítés, pedig volt számla, csak a következőről ment, te azt befizetted, de visszamenőleg könyvelik. El kell küldeni az igazolást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!