Ez normális, hogy 0 Ft.-os számláról kapok csekket?
1/11 A kérdező kommentje:
Bocsánat, nem volt teljes a leírás. Újraolvastam. Tehát a probléma az, hogy küldik a 0 Ft.-os csekket és mellé a figyelmeztetést, hogy tartozásunk van, mert nem fizettük be a korábbi hónapokat. Ami szintén 0 Ft.-ról szól! Nem akarjuk, hogy kikapcsolják az internetet...
Vidd el a postára, ők "befizetik" és elkönyvelik befizetettnek.
2021. ápr. 9. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
Hívd fel a szolgáltatót, ha el tudod érni (van, amelyiket nem lehet, ez esetben válts szolgáltatót).
2021. ápr. 9. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
Vedd fel a kapcsolatot a szolgáltatóval, mi ezen segíteni nem tudunk, és tippünk sincs rá, hogy miért ilyen pocsék a nyilvántartásuk.
2021. ápr. 10. 03:56
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem normális. Egy pedagógusnak tudnia kellene ezekre a kérdéseidre a választ, nem itt kellene kérdezgetned.
A számlát köteles kiállítani és kiküldeni a számviteli törvény alapján akkor is, ha az nullás.
Azt meg a számlán láthatjátok, hogy van-e tartozásotok, vagy sem. Az alapján tudtok beszélni a szolgáltatóval (aki számláz nektek) Olyat nem ír a számlára, hogy "tartozásunk van, mert nem fizettük be a korábbi hónapokat" Vagy folyószámla egyenleget ír, vagy részletez.
"így ideiglenesen ingyen kapjuk az internetet. Ezzel nem is lenne baj"
Még jó, hogy nem sértődtök meg rajta, hogy ingyen kapjátok a netet...
2021. ápr. 10. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
Valószínűleg viszonylag fiatal diplomás lehet. Épp egy másik topicban írtam, hogy mennyire nem tudnak önállóan gondolkodni a mai diplomások. Sajnos csak robotokat képeznek, nem gondolkodó embereket.
2021. ápr. 10. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
#5 Azt nem érti, hogy kikapcsolási fenyegetést miért kap a nullás számla mellé. Azzal nincs baj, hogy nullás számlát kap, ezt korrigálta.
2021. ápr. 10. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm a privátot, jót nevettem rajta.
"Hülye ingyenélő pöcsök vagytok, akik még egy számlát sem tudnak értelmezni!"
9/11 A kérdező kommentje:
Egyébként nem vagyunk analfabéták, de szerintem ha én lennék a szolgáltató, akkor magam sem tudnám megmondani, hogy miért küldik ki felszólítást 0 Ft.-os tartozásról az ügyfelemnek... Szerintem itt nem én vagyok a hülye, hanem a szolgáltató. Na mindegy. Köszönöm az értelmes válaszokat!
Korábbi tartozás sem szerepel ott?
A számlán sehol? Nem a csekk részén!
Ha nem akkor hívd fel és tisztázd velük! Itt többet így nem tud senki segíteni.
2021. ápr. 10. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: