Mi van, ha az ügyfél rossz adatokat adott meg a számlánál?
Magánszemélyről van szó, akinek igazából nincs szüksége a számlára, de én szerettem volna adni. Utólag derült ki, hogy rossz adatokat adott meg (lol). Ilyenkor mi a teendő? A NAV lecsekkolhatja, hogy valósak-e az adatok?
A szituáció bizarr, dehát nem tehetek róla.😅
#7 ja persze, olyan mező nincs is. Na mindegy, ezt nem tudtam, de most már különösen nagyon örülök, hogy feltettem a kérdésemet itt.
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget! :)
"Ő szólt, hogy elírta az adóazonosító számát"
Na akkor először nem árt alap fogalmakat tisztázni:
- adóazonosító száma magánszemélynek NINCS, csak adóazonosító jele!
- adóazonosító száma egyéni vállalkozónak van pl. de ha magánszemélyként vásárol, nem akarja költségként leírni, akkor nem is kell megadnia az adóazonosító számát.
Kérdező, bocs, de jó lenne, ha egy csomó mindennek utána néznél vagy legalább lenne egy könyvelőd, mert úgy látom, elég tájékozatkan vagy válllakozás ügyben (nem, nem vagyok könyvelő, nem ügyfeleket keresek.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!