Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » A NAV online nyomtatványkitölt...

A NAV online nyomtatványkitöltő alkalmazásánál ilyen esetben mi van?

Figyelt kérdés

Elhagytam az adókártyámat, aztán láttam, hogy a NAV online nyomtatványkitöltő alkalmazásán keresztül lehet igényelni másik adóigazolványt, így ezt megtettem. Rámentem a fizetés opcióra, beírtam a bankkártya adataimat meg a számlázási címemet, de percekig csak töltött az oldal, utána megpróbáltam frissíteni, de lefagyott, majd kiléptem az oldalról, így nem kaptam meg azt az üzenetet a Simple alkalmazásból, hogy a tranzakció sikeres lett volna.


Most nézem az ONYA fizetés részét, ahol viszont azt jelzi ki a rendszer, hogy jóvá van hagyva a fizetés, és továbbításra került a kérés a bank felé, viszont én most megnéztem az internetbankomat, és ott még nem került levonásra az összeg.


Ilyen esetben mit csináljak? Várni kell az OTP-re?



2021. jan. 19. 12:57
 1/6 anonim ***** válasza:
Várjál. Minimum holnapig és ha addig sincs levonva, akkor holnap ismételd meg. most állandóan betegeskedik a bankkártyás fizetés - nekem még az adatokig se jutott el a gép - mondjuk én számlát akartam fizetni.
2021. jan. 19. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Nem értem hogyan engedheti meg egy állami hivatal azt, hogy ilyen megbízhatatlan fizetése rendszere legyen.. Egy mezei webshopban sokkal gyorsabb a bankkártyás fizetés.
2021. jan. 19. 13:07
 3/6 anonim ***** válasza:
51%

"Nem értem hogyan engedheti meg egy állami hivatal azt, hogy ilyen megbízhatatlan fizetése rendszere legyen."


Na ne viccelj már... :D :D Ha a választásokkor "összeomlik" a rendszer reggel 9-re, ha a google tele van azzal, hogy összeomlott az ügyfélkapu meg a NAV rendszere, akkor mire számítasz? :-)

Még mindig jobb, ha otthonról kényelmesen el tudod intézni mondjuk 2 nap alatt, mintha ebben a fagyban a NAV előtt az btcán kellene sorban állni (mint pl. a postánál, stb)


[link]

2021. jan. 19. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

De a NAV rendszere ilyenkor gondolom nincs olyan szinten leterhelve, mint pl egy választás során a választási rendszer. Igen, tényleg kényelmesebb lenne, ha normálisan tudna működni a folyamat, viszont így csak idegtépő az egész..


Ha holnapig sem vonja le a kártyámról az összeget, hogyan tudom újra kérvényezni a fizetést? Megadom ugyan azokat az adatokat manuálisan, amit a rendszer automatikusan megadott?

2021. jan. 19. 13:19
 5/6 A kérdező kommentje:
Ez alatt a tétel adatokat, meg a csomag adatokat értem.
2021. jan. 19. 13:20
 6/6 anonim ***** válasza:
Csak egy tipp: mondjuk a NAV ügyfélszolgálatát is felhívhatnád, mert mi itt a gyakorin kevésbé fogunk tudni segíteni, mint ők.
2021. jan. 19. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!