A NAV online nyomtatványkitöltő alkalmazásánál ilyen esetben mi van?
Elhagytam az adókártyámat, aztán láttam, hogy a NAV online nyomtatványkitöltő alkalmazásán keresztül lehet igényelni másik adóigazolványt, így ezt megtettem. Rámentem a fizetés opcióra, beírtam a bankkártya adataimat meg a számlázási címemet, de percekig csak töltött az oldal, utána megpróbáltam frissíteni, de lefagyott, majd kiléptem az oldalról, így nem kaptam meg azt az üzenetet a Simple alkalmazásból, hogy a tranzakció sikeres lett volna.
Most nézem az ONYA fizetés részét, ahol viszont azt jelzi ki a rendszer, hogy jóvá van hagyva a fizetés, és továbbításra került a kérés a bank felé, viszont én most megnéztem az internetbankomat, és ott még nem került levonásra az összeg.
Ilyen esetben mit csináljak? Várni kell az OTP-re?
"Nem értem hogyan engedheti meg egy állami hivatal azt, hogy ilyen megbízhatatlan fizetése rendszere legyen."
Na ne viccelj már... :D :D Ha a választásokkor "összeomlik" a rendszer reggel 9-re, ha a google tele van azzal, hogy összeomlott az ügyfélkapu meg a NAV rendszere, akkor mire számítasz? :-)
Még mindig jobb, ha otthonról kényelmesen el tudod intézni mondjuk 2 nap alatt, mintha ebben a fagyban a NAV előtt az btcán kellene sorban állni (mint pl. a postánál, stb)
De a NAV rendszere ilyenkor gondolom nincs olyan szinten leterhelve, mint pl egy választás során a választási rendszer. Igen, tényleg kényelmesebb lenne, ha normálisan tudna működni a folyamat, viszont így csak idegtépő az egész..
Ha holnapig sem vonja le a kártyámról az összeget, hogyan tudom újra kérvényezni a fizetést? Megadom ugyan azokat az adatokat manuálisan, amit a rendszer automatikusan megadott?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!