Boltban a végösszeget háromszor vonták le a számlámról, mit tegyek?
Nem kell bántani az ügyintézőt, megoldotta a problémámat. Jeleztem a gondot gyorsan reagáltak és vissza kaptam a pénzt. Egyébként 2 külön tranzakcióként tűnt fel mert elsőre a lidlnél azt írta a kártyámra h elutasítva. Másodikra engedte. De kétszer jelent meg zárolt összegként.
Nem kell ilyen retardált stílusban megnyilvánulnod :)
Pontosan azert tudta azonnal megoldani, mert latta a rendszerben hogy sikertelen volt az egyik. Vagyis a zarolas alatt levo osszeg konyvelesig ugy maradt volna, de mivel o manuálisan belenyult igy egybol visszakaptad.
Ez egy ketiranyu dolog. Csak akkor mennek vegbe tranzakciok ha mind ket oldalon le van okezva. Tehat ha nala hibat ir ki a terminal akkor nem fog teljesulni a vasarlas, igy a bolt nem is fogja tudni 'igenyelni' a penzt a kartyadrol/szamladrol.
Ugyanez van ha nincs eleg fedezeted, akkor te oldaladon van a bibi es nem fogja elfogadni a terminal a vasarlast hogy majd levonjuk ha lesz penze.
Es a bankodnal el lett konyvelve a vasarlas vagy zarolva van az osszeg? Latod a listan mind a 3 tetelt lekonyvelve?
Gyanitom csak egyet latsz, ketto meg függőben van.
Es az ilyen visszateritesek 30napig is eltarthatnak.
Ha kiirja a terminal hogy a tranzakcio sikertelen, barmilyen okbol, akkor azt a penzt nem fogja megkapni.
Ha nem irta ki, es tevesen a boltos azt hitte hogy hiba van mert nem kapott bizonylatot es ezert meg ketszer beutotte az mas teszta. Akkor haromszor fizettel.
De ismetlem, ha hibat ir ki a terminal, pl pin kod hiba (ha keri) akkor nem fog vegbemenni a fizetes, tehat a te szamladrol nem lesz levonodva a penz, maximum zarolva lesz amig fel nem oldjak.
Én ezt nem tudom mit írt nekik ki, de le van könyvelve és azóta sincs visszatérítve.
Nem függőben, nem zárolva, - ként szerepel.
Sőt azt se tudom milyen az mikor zárolva van.. Most vagy levonja vagy nem..
A zarolas az amikor a felhasznalhato egyenlegedbol le van vonva de nincsen pl a netbankodon a tranzakcio feltuntetve. Vagy a varakozo tetelek kozott szerepel.
Ez esetben valoszinuleg az volt a szitu, hogy a terminal nem adott blokkot, mert meg volt szorulva. A boltos azt hitte hogy hibas volt a fizetes ezert lehuzta meg ketszer. Igazabol mar az elso fizetes is jo volt, igy fizethettel haromszor. Ez esetben a boltban kell reklamalnod bemutatva a bankszamlakivonatod hogy rovid idon belul haromszor is ugyanaz az az osszeg lett terhelve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!