Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Boltban a végösszeget háromszo...

Boltban a végösszeget háromszor vonták le a számlámról, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Fizettem de a terminál hibát jelzett így a pénztáros újra és újra beütötte az összeget és újra próbálkoztunk...
2020. nov. 23. 05:24
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
25%
Automatikusan visszakapod.
2020. nov. 23. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
79%
Majd mi visszautaljuk neked. Visszamész és mondod mi van.
2020. nov. 23. 06:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
87%
Egyelore csak zarolva vannak az osszegek, majd par nap utan amikor lekonyvelodnek a másik kettot visszakapod, mert arra nem sikerult a tranzakcio.
2020. nov. 23. 06:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
75%
Azért menj be és jelezd a menedzsmentnek, hogy történt egy ilyen eset, biztos, ami biztos.
2020. nov. 23. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
32%
Ezért maradok a készpénznél.
2020. nov. 23. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
50%
Ilyen alapon azzal is megszívhatod, ha rosszul adnak vissza.
2020. nov. 23. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
68%
reklamálj
2020. nov. 23. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
82%

Velem is történt ilyen. Kétszer vonták le az összeget. Én jeleztem a bank telefonos ügyfélszolgálatán, ahok az ügyintéző látta is a két egyforma tranzakciót. Felvette panaszként, és a bank a bolttal elintézte és nekem néhány napon belül feloldották a pénzt a zárolás alól, tehát visszakaptam.

Egyébként ez K&H és Lidl volt.

Az ügyintéző azt mondta ha nem szólok akkor mind a kettő összeget könyvelik automatikusan.


Szóval jelezd a bankodnak és intézik.

2020. nov. 23. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
41%

Az ugyintezo vagy hazudott vagy retardalt.


Nem tud lekonyvelodni ketszer, mert a fogado felnel is csak egyszer konyvelodik le. A masiknal valamilyen hiba miatt, pl kommunikacios hiba megszakad a vegbemenetel.

2020. nov. 23. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:
A pénztáros manuálisan ütötte be 3-szor, tehát elvileg én 3-szor egymásutan ugyanannyiért vásároltam, ezen a bank sem tud mit tenni, jelzem neki. 1000Ft-ról van szó amúgy..
2020. nov. 23. 12:34
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!