Mit tegyek,ha az oep azt állítja,hogy lepostázta a taj kártyámat,,,de én azt nem kaptam meg!!Mit tegyek?










Bármely postán meg tudják nézni, de ahhoz kell tudni a "ragszámot", ami alapján kereshetik. Azt pedig az OEP tudja megmondani, hogy milyen ragszámon került feladásra a kártya.
Ha "simán" postázták és nem ajánlottan (ha így lenne, nem is értem, hogy miért), akkor nem lehet utána nézni, hogy mi történt a kártyával.
A hajamat tépem például, amikor bankkártyákat postáznak ki bankok sima levélként, meg a hozzá tartozó PIN-kódokat. Ha a postaköltséget akarja a bank megspórolni, miért nem ajánlja fel, hogy bemehetek érte a bankba, ha megérkezik.
Akkora nyomást gyakorolnak az emberekre adatvédelem, adatbiztonság, egyéb biztonság, meg felelősségtudat stb. terén, az olyat pedig, amit nem kellene, lezseren (felelőtlenül) kezelnek.





3#
Bankkártya - Budapest bank, kedvenc sztorimat juttattad eszembe.
Volt két régebbi céges bankkártyánk, aminek nem tudtuk a kódját.
Bementem, leigazoltam magam mint ügyvezető és kértem új pin kódokat.
Tájékoztattak, hogy ott a bankfiókban nem tudnak újat adni, postán fogják küldeni a kódokat.
Két hét múlva megérkezett a cég nevére két BP bankos boríték, amiben összesen egy 4 jegyű szám volt.
Még az üfsz sem tudta megmondani, hogy melyik kód melyik kártyához tartozik. :D





További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!