El tudnak számolni a vásárlók egy e-mailben küldött számlával?
Ha elektronikusan számlázol, akkor nem kell nyomtatni.
Ha csak gépen töltöd ki és nyomtatod, pecsételed, aláírod, tehát fizikai számlát írsz, akkor azt postázni kell, nem elég szkennelve küldeni.
A konyvelodnek ne legyen ez szurke terulet, csak az a lenyeg.
A vallalkozas inditasahoz az elso lepes ugyanis a konyvelo megbizasa (havi 6-8 ezerbol megvan), te magad csak akkor probalkozz ezzel, ha van ilyen vegzettseged es naprakeszen ismered a vonatkozo NAV szabalyozast. Nagyon gyorsan bele lehet am szaladni egy-egy hatarido elmulasztasaba, meg parszazezres birsagokba...
Kedves első, köszönöm a válaszod, világos. Mi a különbség a gépen töltött és utána nyomtatott, és az elektronikusan számlázott dolgok között? A nyilvánvalón kívül, hogy az első nyomtatva van. Kitöltésre gondolok legfőképp.
Kedves második, a könyvelőm már megvan, annak ellenére, hogy még kb 3 hónap, mire indulok, és eléggé kompetens a területén, de szeretném, ha azért nekem is lenne fogalmam a dolgokról. Azért köszönöm a próbálkozást.
Nav online számlázója
Ingyen van
Beállítod, hogy elektronikus számla és kész vagy
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!