Üzlethelyiség kiadás hogy működik?
Köszönöm a választ :)
És azt is meg tudnád mondani esetleg, hogy ők miket fognak intézni, miért kell hozzájuk menni? (nem akarok sík hülyén oda enni)
magánszemélyként is adhatsz berbe meg vallalkozaskent. A könyvelő elmondja 5000-ert azt amit 5 perc alatt ki tudsz googlezni.Higy melyikre mikor mennyit kell szazalekosan fizetned, mit szamolhatsz el költségként, vagy 10% költséghànyados átalányt választasz stb.
Ügyvéd meg az adásvételihez kell.
Köszönöm a válaszokat, mindenkinek ment a zöld kéz :)
És abban még tudtok segíteni, hogy kíván akkor ha már bérbe van adva valakinek (van szerződésük már) és úgy veszem meg? Akkor ugyanez az eljárás, nem változik semmi? Vagy ilyenkor ők hozzák az ügyvédet?
Meg valaki azt mondta, hogy elvileg az a cég fizeti az adómat, amelyik kiveszi az ingatlant, és azt levonják majd a bérleti díjból, meg hogy meg kell majd mondanom, hogy mennyi lesz a kiadásom, hogy akkor annak megfelelően fizetik majd. Ez a kiadás mit jelent pontosan, mit értenek alatta?
Költség pl karban kell tartanod. Hiszen a bérlő használja te meg menedzseled az ingatlant.
Ügyvédet a vásárláshoz leírtuk te viszel. Függetlenül attól hogy van e bérlő vagy se, az ingatlan vásárláshoz ügyvéd kell
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!