Hova lehet fordulni ebben az esetben?
Figyelt kérdés
Céges vendégeink részére foglaltunk aprtmanokat a booking.com-on keresztül. Bank kártyával kellett fizetni a foglalásért. Lassan két hónapja fizettük az egyik szállást és a vendégünk már el is utazott. Azóta kérem a számlát,számtalanszor telefonon, e-mailben. Most már fel sem veszik a telefont és persze nem is küldik a számlát. A másik szállásadó telefont egyszer sem vette fel, e-mailben válaszolt mindenféle megszólítás és körítés nélkül, de a számla kérésre mosoly jeleket küldözget. Milyen rendszer ez????? Írtam a booking.com-nak is, de nem válaszoltak. Mit lehet ilyenkor tenni? Ilyen még nem történt a cégnél.2019. jún. 4. 10:36
2/3 anonim válasza:
Sikerült azóta megoldani a problémát?
3/3 A kérdező kommentje:
Igen! A pénzügyi vezetőnk átvette az ügyet és néhány mondat után küldték a számlát mint a kisangyal :-)
2019. jún. 15. 12:52
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!