Mit tehetek, ha a booking.com-on foglalt szállásra nem tudok bejelentkezni és a booking.com-ot sem lehet elérni telefonon?
Foglaltunk szállást a booking.com-on, de a szállásra érve ott nem volt senki. Felhívva a megadott számot, közölte a nő, hogy várjunk, majd jön. Egy órát vártunk, majd ismételt megkeresésre közölte, hogy várjunk tovább, mert most nem ér rá odamenni. Ekkor felhívtuk a booking.com-ot, ahol két menüpont van csak, de egyik sem problémára vonatkozik. A booking.com géphangja közölte, hogy pillanatnyilag nem tud embert kapcsolni. (gondolom a 7 óra időeltérés miatt) Mindezt 1400 forintos percdíjért. Egy idő után aztán elegünk lett és úgy döntöttünk, hogy nem várunk tovább a teljesen bizonytalanra és eljöttünk. Ekkor ott voltunk, hogy se szállás, se segítség, magunknak kellett megoldani a problémát, ami persze egy csomó plusz költséget jelentett. (Ezt persze megírtam a booking.com-nak, de nem válaszoltak.)
Ez esetben szerencsére találtunk magunk megoldást, de mit tehetek akkor ha legközelebb ez nem sikerül?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!