Átvertek a Booking-on! Mit tegyek?
Figyelt kérdés
Tavasszal Athénba foglaltam szállást Booking-on keresztül. Egészen pontosan április 17-én, október végére. Minden rendben is volt, kaptam egy visszaigazoló emailt, h a szállásom rendben van, lefoglaltam. A foglaláshoz meg kellett adni a bankkártya adataimat is. Április 29-én ír a szállás egy emailt, h sajnos nem tud mégse fogadni, de a szállásomat ingyenesen lemondja. Nem örültem neki, de tudomásúl vettem. Így néztem másik szállás után. Eltelt jó sok idő, és szeptember 5-én az első szállás hipp-hopp megterhelte a számlám, és levettem a foglalásért (amit ők mondtak vissza) a pénzt. Írok nekik, de nem reagálnak. Megnéztem a hotel weboldalát és egy kínai fickó is ugyan erre panaszkodik, h átverték. Mit tudok most ez esetben tenni? Kihez lehet fordúlni?2018. szept. 18. 00:11
11/11 anonim válasza:
A bookingot véleményem szerint úgy ahogy van bekéne záratn
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!