Tavasszal Athénba foglaltam szállást Booking-on keresztül. Egészen pontosan április 17-én, október végére. Minden rendben is volt, kaptam egy visszaigazoló emailt, h a szállásom rendben van, lefoglaltam. A foglaláshoz meg kellett adni a bankkártya adataimat is. Április 29-én ír a szállás egy emailt, h sajnos nem tud mégse fogadni, de a szállásomat ingyenesen lemondja. Nem örültem neki, de tudomásúl vettem. Így néztem másik szállás után. Eltelt jó sok idő, és szeptember 5-én az első szállás hipp-hopp megterhelte a számlám, és levettem a foglalásért (amit ők mondtak vissza) a pénzt. Írok nekik, de nem reagálnak. Megnéztem a hotel weboldalát és egy kínai fickó is ugyan erre panaszkodik, h átverték. Mit tudok most ez esetben tenni? Kihez lehet fordúlni?
A Bank mit tud ez esetben tenni vagy elérni? Van esély rá h valaha is visszakapom a pénzem?
2018. szept. 18. 00:22
3/11 anonim válasza:
És ha felvennéd a kapcsolatot a booking üzemeltetőivel? Végül is az ő érdekük is, hogy kiszűrjék a rendszerükből a csalókat, másrészről meg felelősséggel tartoznak az ügyfeleikért.
2018. szept. 18. 03:31
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Itt azért elég egyértelműen hozzá nem értésről van szó, nem átverésről.
A bookingon keresztül lefoglaltad a szállást, és megadtad az adataidat. A szállás közölte veled, hogy nem tudnak fogadni, viszont a booking rendszerében a foglalás nem lett lemondva. Na most mivel a booking önállóan intéz mindent, így, mikor esedékes volt (amit teljesen biztosan jeleztek e-mailben), levonta a szükséges költségeket. Vagyis nem a szállás vonta le, hanem a booking automatizált rendszere, ami azért működött, mert a szállás nem lett lemondva a bookingon.
2018. szept. 18. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Lehet hogy az utolsónak van igaza, lehet hogy nem, mindenesetre akkor is a bank (kártyától függően online bank) az első lépés: ki terhelte meg a kártyát? Ha a szállás, akkor valóban a kártyatársaságnál kell megtámadni a terhelést azon az alapon, hogy nem teljesített szolgáltatásért vont pénzt és az emaillel alátámasztani. Majd mondják mi a folyamata a panasz benyújtásának. Ha a booking.com a hunyó, akkor velük kell beszélni és nekik küldeni az email hogy pénzt vissza íziben.
2018. szept. 18. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Ez nem atveres. Ezt a bookinggal is le kell levelezni, mert az o rendszerükben is benne vagy, a szallasado hiaba torol ki a sajatjabol, ha a bookingnak nem szol.
2018. szept. 18. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Írj a bookingnak.
2018. szept. 18. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Nem vertek át a bookingon! A booking csak a közvetítő!
Lehet, hogy a szállasról írtak, még sincs hely. De ha te emellett nem törlöd a szállast, akkor a tranzakció vegbe megy.
Lehet, hogy a szállás tényleg csinál ilyeneket. De az NEM a BOOKING. Ne keverjük össze a dolgokat.
De mindezek ellenére ved fel a bookinggal a kapcsolatot, hogy tudják, milyen a partnerük. S törölhessék. Más ne jarjon így.
A penzeddel nem tudok ötletet!
2018. szept. 18. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
A 8-as válaszolónak van igaza. A Booking soha nem von le semmit, ő csak közvetít és ezért utólag kap a szállástól 6-8 euró jutalékot éjszakánként és szobánként. Foglaláskor a hitelkártyádat is része lett a folyamatnak (azaz bizonyos dátumkor levonjáj az összeget). De a foglalást te sem mondtad vissza, csak tudomásul vetted a szállás sajnálkozását. A booking oldalakon van kapcsolatfelvételi link, ott próbálkozz.
2018. szept. 23. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 A kérdező kommentje:
Kb. 1,5 hónapig leveleztem a bookinggal az eset után. Ez kb. 10-15 üzenetváltást jelent. Napok teltek el mire egy egy üzenetemre reagáltak, de lényeg ami lényeg, végül visszautalták a pénzt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!