Booking.com -os foglalás után a hoteltől visszajelzést hogy tudok kikényszeríteni? (LENT)
Megszálltam egy hotelben és mivel meghívó kuponkóddal regisztráltam a booking.comra, az árának 10%-át visszakapom a booking-tól, miután a hotel leigazolta hogy megszálltam.
De ez két hét óta nem történik meg. Két hete hazajöttem és még mindig semmi.
A hotelnek már írtam emailt, de mit tehetnék még?
Köszi!
Számlát nem kaptál a szállásdíjról, amikor fizettél? Azt is el kell, hogy fogadják. Írj a booking ügyfélszolgálatának, szkenneld vagy fotózd be a számlát, csatold az ő visszaigazolásukat a foglalásról, és másold be a pontos szöveget, ami alátámasztja, hogy jár neked visszatérítés. Kérd, hogy a mellékelt számlával igazolt tartózkodásod alapján utalják az xxx bankszámlaszámra az ár 10%-át, yy forintot.
Nem hiszem, hogy a hotel nem igazolta le azt, hogy ott voltál, ezt a booking is hajtja, saját érdekében.
Köszi, megpróbálom.
A booking-gal kapcsoaltba lépni ilyen esetben milyen email címen kellene?
Mert a hotellel van felület kommunikálni, de a bookingnak ha találok is egy központi email címét arra gondolom tömegével jönnek a levelek.
Ez nem így működik.
A kijelentkezes időpontja után lehet visszaigazolást küldeni csak én úgy tudom.
Tehát addig hiába is mondtam volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!