Probléma online szobafoglalásnál?
Teljesen egyetértek az első válaszolóval. Ez nem helyes, hogy a szállodák kényük-kedvük szerint garázdálkodhatnak a kártyaadatokkal.
Én engedném ezt a zárolásos mókát, ha egy szálloda biztosra akar menni, akkor kérjen online fizetést előre, ami teljesen egyértelmű.
Nem kedvuk szerint gazdalkodnak, mielott megadod az adatokat el tudod olvasni, hogy lesz e terheles es mikor.
En mindig olyat foglalok ahol van free cancellation es nem terhelik elore, kiveve ha rovid hataridon brluli es nem ketseges, hogy megyunk.
Engem inkabb az idegesit, hogy ossze vissza vannak az arak.
Pl. most nyarra Balatonra foglaltam szallast, fontban irta az arakat(mivel angliaban elek) , amikor lefoglaltam a visszaigazolon mar euro volt a lementett pdf en pedig dollar....
Én meg dzsemmet vettem, de jam volt ráírva az üvegre...
...és mi volt a benne?
Hát lekvár.
:)
Én sokat foglalok bookingon, és többször előfordult, hogy felhívtak, hogy a lefoglalt szoba mégsem szabad. Főleg itthon, de külföldi szálláson is. Volt, hogy már indultunk egy belföldi kirándulásra, és hívtak, hogy oppá, nincs meg a szobánk (hónapokkal előtte foglaltuk, csak módosítottuk a foglalást és azt törlésnek nézték). Elkezdtem keresgélni más szabad helyeket, több szálláson jelzett szabad szobát, de amikor hívtam őket, mondták, hogy csak nem frissítették az oldalukat, nincs szobájuk.
Próbáltam bejelentést tenni a booking ügyfélszolgálatán, de olyan bonyolult a rendszer, hogy félbehagytam.
#3 Az, hogy mit írnak és mi fog történni a kártyáddal az két különböző dolog, sokszor köszönőviszonyban nincs egymással. Nem egyszer jártam úgy, hogy szó nem volt előzezes zároláaról mégis megtörtént. De olyan is volt már, hogy zárolták a teljes összeget érkezés előtti napon, majd mégegyszer amikor becsekkoltam, majd akkor is megpróbálták miután távoztam és már ki volt fizetve. A helyzet az, hogy a szállodához kerülnek a kártyaadatok és onnantól kezdve semmi kontroll nincs felette, hogy mit fognak vele csinálni.
Egy ugyanolyan zárt rendszer kellene, mint az online fizetések esetén, hogy a szállodák ne kaphassák meg az adatokat.
Ezért van nekem több kártyám is.
Amelyiket foglalásra használom, arra csak éppen annyit töltök fel, amennyi oda kellhet.
Ötös vagyok, két eset volt: egyszer Londonba érkezéskor mondták, hogy egy adminisztrációs hiba miatt nincs helyük, egy jobb szállodába tettek, ugyanabban az utcában, de csak a foglaláskor kiírt összeget kellett fizetni.
Az itthoni esetben, amikor aznap szóltak, hogy nincs meg a szoba, szintén felajánlottak egy másik szállást, de az nagyon tré volt, nem fogadtuk el (főszezonban máshol nem volt hely). A hosszas hisztizés hatására felajánlottak későbbre egy ingyen éjszakát.
Előző vagyok, még annyit, hogy más esetben is szóltak telefonon, hogy már nincs meg az a szállás, amelyiket foglaltuk, de ez jóval utazás előtt volt, rögtön a foglalás után, így nem lett belőle bonyodalom.
Azért kíváncsi lennék, csak én vagyok ilyen peches, vagy mással is történt ilyesmi. Már nagyon óvatos vagyok...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!